Rally Chile, СД4: удар Toyota

У другій половині дня п’ятнична секція суттєво змінилася – організатори прибрали спецділянку El Pinar (17,11 км), яка вранці відкривала програму змагань, залишивши тільки два повноцінних допи, тобто El Puma (30,72 км) і Espigado (22,26 км). А вже ввечері, в 18.52 за місцевим часом, секцію закривала міська міні-спецділянка в Консепсьйоні, яка налічувала лише 2,2 км. Таким чином, картина була наступні – всім учасникам відразу після денного сервісу належало штурмувати El Puma і з’ясувати, хто зміг краще за всіх підібрати найоптимальніші налаштування для автомобілів і скоригувати свої стенограми під нові умови на трасі… Було ще одне гаряче питання, яке завжди, в усі часи інтригувало як учасників, так і вболівальників – чи зможуть заводські екіпажі у повному складі, без сходів і прикрих пригод, подолати всю дистанцію гоночного дня? Аргентина вже встигла два тижні тому нагадати, що левова частка неприємностей починала сипатися вже ближче до вечора. Цікаво, чилійські траси виявляться більш безпечними для амбіцій чи все ж підуть за аргентинським прикладом?

Другий заїзд на допі El Puma вийшов набагато більш закономірним і передбачуваним – тобто Тьєррі Ньовілль (Hyundai i20 Coupe WRC) вирушив на трасу першим і в якості «бульдозера» негайно почав потроху втрачати час. У цій ситуації Себастьян Ож’є (Citroen C3 WRC) успішно розіграв свою міні-партію і ще на кілька секунд відірвався від бельгійця… Але краще за всіх «відпрацював по позиціях» Отт Тянак – естонець на Toyota Yaris WRC влаштував справжній розгром всім своїм суперникам, мінімум на десять секунд випередив найближчого переслідувача на спецділянці і майже потроїв свій відрив – Ож’є тепер відстає від лідера змагань вже на 17,3 секунди… Але це був не далеко єдиний успіх тойотовців на El Puma – третій час належав Ярі-Матті Латвалі, завдяки чому фін рішуче випхав Тьєррі Ньовілля з третьої позиції і дуже прозоро натякнув, що готовий зробити щось подібне також з Себастьяном Ож’є. Заодно з’ясувалося, що візит на сервіс практично нічим не допоміг ні Андреасу Міккельсену, ні Есапеккі Лаппі, ні Теему Сунінену – всі троє як втрачали майже по секунді на кожному кілометрі, так і продовжили…

Становище після СД4
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1:07.59,6
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +17,3
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +23,6
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +24,2
5. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +40,3
6. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +42,0
7. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +47,9
8. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.40,0
9. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.43,2
10. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +2.03,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Citroen

10-05-2019 9185
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца