Rally Argentina, СУ11. Ож’є вилітає з топ-3

Схоже, що цей сезон стане для Себастьяна Ож’є найскладнішим з моменту його дебюту за Volkswagen Motorsport. Справи в Citroen йдуть для чемпіона навіть гірше, ніж рік тому в M-Sport: відмова гідропідсилювача призвела до втрати часу і віддачі третьої позиції Крісу Міку. До того ж, на одному з перехресть Себастьян розгубився, побачивши відкриті ворота (доп йшов в інший бік) і вирішивши, що помилився під час ознайомлення. Разом з проблемами через відмову гідропідсилювача це призвело до втрати 36 секунд по відношенню до вигравшого доп Тянака. Важко пригадати, коли Себастьян робив подібні помилки. З іншого боку, не будемо забувати, на які дива він здатний у критичній ситуації.

Однак автором головної події, яка може змінити хід гонки, став Отт Тянак. На найдовшому допі гонки естонець відіграв більше половини свого відставання від Тьєррі Ньовілля, і на другому колі дня ми, схоже, побачимо гостру боротьбу за лідерство. Вже на наступному допі, 6-кілометрвому Parque Tematico, очікується боротьба і на позиціях з третьої по п’яту, оскільки Мік, Ож’є та Міккельсен розділені лише сім’ю секундами. Відразу після суперспешела екіпажі відправляються на сервіс, де проблеми на автомобілі Ож’є мають бути вирішені, після чого, будемо сподіватися, він зможе дати бій не тільки Андреасу Міккельсену, але й Крісу Міку.

Турнірне становище після СД11
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1: 52.12,5
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +5,2
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +43,5
4. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +46,8
5. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +50,4
6. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.02,3
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.22,8
8. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.47,0
9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +9.05,4
10. Еллер/Марті (СL, Ford Fiesta R5) +15.26,6

27-04-2019 6240
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца