Rally Argentina, СД6: Тянак відіграється

Сьогодні аргентинські траси підкинули учасникам і глядачам чимало клопоту – цілком вистачало того факту, що через насправді непрості погодні умови (після тривалих дощів стан дороги виявився таким, що рятувальні служби у випадку якогось інциденту могли просто не дістатися до місця події) довелося скасувати перший проїзд найдовшого допа п’ятниці, майже тридцятикілометрового Amboy/Yacanto. Крім того, в загальному заліку теж відбувалася досить хитромудра «чехарда», коли, всупереч всім очікуванням, ні Тьєррі Ньовіллю, ні Себастьяну Ож’є невигідні перші стартові позиції не завадили вступити в боротьбу за лідерство – бельгієць з французом завершили ранкову секцію в Топ-3. Зате естонець Отт Тянак, чиї шанси на перемогу вважалися чи не найвищими серед усіх фаворитів, несподівано збився з темпу, швидко «покотився» з першого місця за межі трійки лідерів – зараз гонку очолює його одноклубник з Toyota Gazoo Racing Кріс Мік. Ось тільки все одно рано говорити про якусь визначеність – адже зараз вісім кращих екіпажів вклалися лише в чверть хвилини.

Денна секція почалася напруженою битвою Ньовілля і Ож’є – бельгієць випередив француза на 0,3 секунди, завдяки чому зумів в загальному заліку довести свій відрив від чемпіона світу до цілих півтора секунд. Після цього в атаку кинувся Тянак – естонець негайно взявся надолужувати те, що втратив на фініші попередньої петлі, миттєво привіз п’ять секунд своїм головним суперникам у боротьбі за титул і «відсунув» їх в гонитві за лідерство… Тепер багато чого залежало від того, як «відстріляється» Мік – чи зуміє ольстерець утриматися на чолі аргентинського ралі, чи все ж змушений буде віддати ініціативу своєму прем’єр-пілотові? За попередніми даними хронометражу було добре помітно, що Кріс на цьому допі «впевнено» програє Отту, але попереднього запасу часу все ж вистачило, щоб ольстерець залишився на першій позиції – правда, його відрив від естонця стрімко скоротився до 0,7 секунди. Зате порадував своїх уболівальників Даніель Сордо – адже іспанець видав другий час на спецділянці, завдяки чому акуратно, але невблаганно відтіснив з п’ятої позиції Ярі-Матті Латвалу.

Становище після СД6
1. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) 39.35,7
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +0,7
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,3
4. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +5,8
5-6. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +8,9
5-6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +8,9
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +12,2
8. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +17,8
9. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +28,0
10. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +45,7

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

26-04-2019 6840
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца