Rally Argentina, СД2: суцільне невдоволення

Під час проведення етапу чемпіонату світу в Аргентині традиційно сиро, і шейкдаун, який выдбувся вчора, знову це продемонстрував. І ще вчора багато пілотів нарікали, що якщо така сама погода збережеться і на п’ятницю, то ралі перетвориться на гонку, у якій просто треба буде залишитись на трасі. Однак сьогодні ситуація стала ще більш критичною.

Ярі-Матті Латвала: «В Аргентині мені ніколи раніше не доводилося керувати автомобілем, коли на траєкторії зустрічається така кількість води».

Кріс Мік: «На допі було всього кілька місць з нормальними умовами. Інша ж частина дороги була дуже, дуже брудною. Цікаво було спостерігати, як все змінилося в порівнянні з тим, чого ми очікували. Я прийняв це легко і просто був пасажиром в автомобілі».

Два цих коментаря прекрасно демонструють, що зараз твориться на трасі. Звісно, головним потерпілим у цій ситуації став стартуючий першим Тьєррі Ньовілль – бельгієць фінішував лише дев’ятим, поступившись найшвидшому на допі Крісу Міку 13 секунд. Якщо подивитися на протяжність першої спецділянки (16,65 км), то побачимо, що Тьєррі поступається Крісові майже секундою з кілометра, а це просто гігантський програш.


Стартувавший другим Себастьян Ож’є фінішував на допі восьмим, що в черговий раз повертає нас до звичної ситуації, коли в п’ятницю Ньовілль і Ож’є провалюються, а в суботу та неділю намагаються виправити ситуацію.

І тут, як не дивно, катастрофічна погода неймовірним чином підкинула Ньовіллю і Ож’є сюрприз – найдовший доп дня, 30-кілометровий Amboy-Yacanto, було скасовано, оскільки пожежники і медики через зливи і бруд просто не змогли зайняти свої позиції відповідно з планом безпеки! Але ж на цьому допі Тьєррі із Себом могли програти в два рази більше часу, ніж на 16-кілометровому Las Bajadas-Villa del Dique.


У загальному заліку продовжує лідирувати Отт Тянак (на допі він фінішував другим), але впритул до нього наблизився Кріс Мік, і тепер колег за Toyota Gazoo Racing розділяє всього 0,7 секунди.

Турнірне становище після СД2
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 11.18,7
2. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +0,7
3. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +3,0
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,4
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +6,0
6. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +6,4
7. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +8,8
8. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +10,2
9. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +14,1
10. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +16,8

26-04-2019 4882
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца