Rally Argentina, СД14: гроза дозріває в тиші?

Такий раптовий спокій в змаганнях зазвичай змушує насторожитися в очікуванні одного з двох варіантів подальшого розвитку подій – або всі екіпажі перейшли в режим «Доїхати без фокусів!» і фініш дня буде до нудоти рутинним, або десь в «астралі» накопичується потужний заряд пригод , який в один момент може накрити половину каналу і залишити від Топ-10 якісь димні «руїни», з декількома уцілілими посеред цього розгрому екіпажами… Перший варіант найкращий для учасників, які зроблять ще один крок до успішного фінішу, але не надто цікавий для глядачів, які прагнуть побільше екстріму і драм. Другий ж дуже боляче б’є по безпосередніх учасниках гонки (екіпажах і командах), зате вболівальникам буде що потім згадати!

Напевно, передостання спецділянка суботи розчарувала багатьох – була звичайна, досить-таки в’язка боротьба всіх з усіма (хтось «рив окопи» в Топ-3, хтось «буцався» з суперниками в середині залікової зони і т.д.). Все було дуже й дуже передбачувано – Себастьян Ож’є намагався віддалитися подалі від Андреаса Міккельсена, Тьєррі Ньовілль проробляв схожу процедуру з Крісом Міком, в чому француз і бельгієць досягли помітного успіху. Отт Тянак продовжує безмежно радувати своїх шанувальників – естонець виграв вже десятий доп на нинішньому Rally Argentina і цілеспрямовано йде до того, щоб відірватися від найближчого суперника як мінімум на хвилину (зараз перевага Отта становить 46,5 секунди). Отже, попереду залишився фінальний доп дня – найдовша спецділянка всієї гонки, 40-кілометровий Cuchilla Nevada/Rio Pintos. Що чекатиме на ньому? Спокійна, врівноважена і розважлива робота всіх учасників чи все ж буде голосне шоу на фініші дня?

Становище після СД14
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:36.23,5
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +46,5
3. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +59,4
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.15,6
5. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1.56,5
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.09,6
7. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +2.34,8
8. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +2.43,6
9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +3.36,8
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +9.37,8

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC, Twitter (Maru Pallero Velocisimo)

28-04-2018 8639
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца