Rally Argentina, СД13: спроба Ож’є

Суботня частина аргентинського ралі виявилася далеко не такою спокійною, як вчорашній день – інциденти, втрати часу, невдачі деяких визнаних фаворитів… Найбільше збентежив невеликий провал Себастьяна Ож’є, який через проблеми з гідропідсилювачем керма (наслідки «зустрічі» з кам’яною стіною) швидко втратив десь близько хвилини, впевнено «викотився» з Топ-3 і опинився вже на шостій позиції. Зараз майже всіх цікавить питання – чи вдасться французу виплутатися з цього ланцюжка неприємностей і нарешті продемонструвати максимум своїх можливостей? Поки що його найближча мета – якось знайти найкращий варіант налаштувань для свого Citroen C3 WRC, відіграти більше двох десятків секунд у Андреаса Міккельсена і відібрати у нього третю позицію. А ось дотягнутися до лідерів Тьєррі Ньовілля і Отта Тянака, маючи 70 секунд відставання – то завдання набагато складніше. Тут вже скоріш треба бувально «ставати на вуха» і їхати за межею можливостей своєї техніки! У схожій ситуації перебуває і Кріс Мік – йому теж треба якось відігравати несподівані втрати…

Перша же спецділянка після сервісу дуже голосно натякнула, що ситуація в гонці готова змінитися. По-перше, несподівано збився з темпу Отт Тянак – естонець на Toyota Yaris WRC на цьому допі не зміг навіть потрапити в Топ-5. Такий хід подій більш ніж влаштовував Тьєррі Ньовілля (Hyundai i20 Coupe WRC) – бельгієць хоч і не надто порадував своєю швидкістю, але все одно спромігся збільшити свій відрив майже на п’ять секунд. Але все ж до фінішу дня залишилося ще два солідних допи загальною довжиною понад півсотні кілометрів – на такій дистанції 11 секунд переваги можуть з однаковим успіхом перетворитися і на півхвилини відриву, і на таке ж відставання… Вчорашній інцидент Отта Тянака на фінальному допі п’ятниці – живий приклад цього. Тим часом ожив Себастьян Ож’є – француз, здається, нарешті належним чином щось «підкрутив» в Citroen C3 WRC, успішно і стрімко штурмував стартову спецділянку секції, завдяки чому вперше на нинішньому Rally Argentina показав найкращий час. До Топ-3 йому ще далеко, але до четвертої позиції він вже наблизився.

Становище після СД13
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 2:05.58,0
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +11,0
3. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +47,6
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1.01,4
5. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.06,1
6. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +1.07,9
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.22,0
8. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.59,2
9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +9.46,6
10. Еллер П./Марті (RCH, Ford Fiesta R5) +13.19,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Citroen

27-04-2019 8808
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца