Rally Argentina, СД10. Дорога, створена для Toyota

Дорога, створена для Toyota – саме так відгукнувся про цю спецділянку Тьєррі Ньовілль, який, незважаючи на всі зусилля, не зміг випередити Отта Тянака, як зробив це допом раніше. 2,5 секунди, які Отт зумів відіграти у лідера чемпіонату, на розрив між ними особливо не вплинули. Але при цьому Тянак істотно віддалився від Себастьяна Ож’є – Себ знову був тільки п’ятим, пропустивши вперед Тянака, Ньовілля, Міка і Сордо.

До речі, іспанець проїхав спецділянку непогано, з чого можна зробити висновок, що проблеми з двигуном на його автомобілі або вирішені, або тимчасово відступили. А ось Елфін Еванс, який йшов шостим, розбив машину, чим немало схвилював свою команду.

Річард Мілленер, директор M-Sport: «Дурна ситуація. Це був швидкий поворот, він втратив контроль над автомобілем на виході і сильно вдарився об великі камені. Звичайно, нам хотілося б завтра знову стартувати, але для початку потрібно привезти машину на сервіс. Не будемо забувати, що через два тижні у нас гонка в Чилі».

Таким чином, у M-Sport і Citroen залишилося в строю всього по одному екіпажу, в той час як Toyota і Hyundai ведуть повноцінну боротьбу в форматі «три проти трьох», причому поки в цій боротьбі відзначається деяка рівновага.

Турнірне становище після СД10
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1: 32.20,6
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +11,3
3. Ожьє/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +16,9
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +29,9
5. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +42,3
6. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +57,2
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +56,4
8. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.19,5
9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +7.33,0
10. Еллер/Марті (СL, Ford Fiesta R5) +13.28,5

27-04-2019 5441
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца