Проблема «проміжного рівня»

Фініш чемпіонату Румунії важко було назвати насправді помітною подією в масштабах Європи (особливо коли це сталося за кілька днів до іспанського раунду WRC), але все одно змусив задуматися над нагальним питанням – зміна поколінь на початковому міжнародному рівні… Однак поки ненадовго повернемося до подій на румунських трасах, де Сімоне Темпестіні вчергове добив всіх суперників і вже в четвертий раз став чемпіоном Румунії – йому не завадили ані пропущений етап, ані пара сходів протягом сезону. Всі ці збої та невдачі зазвичай чудово компенсувалися колосальною результативністю Сімоне – адже він в цьому році здобув п’ять перемог на етапах чемпіонату Румунії, а протягом п’яти сезонів (в 2015-2019 роках) Темпестіні в 34 стартах здобув 25 перемог, тобто в середньому вигравав приблизно три гонки з чотирьох! Та й чемпіонська техніка в нього була дуже різноманітною – Ford Fiesta R5, Citroen DS3 R5, Citroen C3 R5, Hyundai i20 R5…

Однак черговий тріумф Темпестіні, який в свої 25 років вже встиг завоювати чимало титулів (чемпіон Junior WRC і WRC-3, чотири вищих національних титулу в Румунії), нагадав про одну серйозну проблему останніх років. З’явилося чимало перспективних і досить швидких пілотів, які успішно підкорюють якісь початкові рівні (тобто національні чемпіонати, молодіжні серії на кшталт Junior WRC або Junior ERC), але потім різко застрягають при спробі перескочити на наступний щабель… Сімоне Темпестіні тому живий приклад – вже три роки б’ється в WRC-2, навіть зумів записати на свій рахунок три подіуми, але при цьому вище восьмого місця за підсумками сезону не піднявся (це сталося ще в 2017 році, коли набрав 55 очок). У багатьох чемпіонатах теж є чимало таких пілотів, які різко застрягли між національним і міжнародним рівнями – наприклад, Фабіан Крайм в Німеччині (спіткнувся вже в ERC), Мартін Кочі в Словаччині (дворазовий призер Junior WRC), Ніл Соланс в Іспанії (чемпіон J-WRC) та інші… І поки є чималі сумніви, що їм вдасться незабаром подолати цей «бар’єр» – час швидко йде, відсутність високих результатів на тому чи іншому рівні вже починає позначатися.

TESS Rally Brasov
1. Темпестіні/Іту (RO, Hyundai i20 R5) 1:19.50,1
2. Барбу/Янку (RO, Skoda Fabia R5) +2.24,2
3. Гіртофан Д./Марза (RO, Skoda Fabia R5) +2.35,2
4. Настасе Б./Настасе Д. (RO, Mitsubishi Lancer Evo) +7.01,7
5. Гіртофан А./Вража (RO, Subaru Impreza WRX STI) +7.05,6
6. Муресан/Поп (RO, Peugeot 208 R2) +9.29,7

Чемпіонат Румунії
1. Темпестіні – 245
2. Порчістяну – 203 (228)
3. Гіртофан – 179 (203)

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Napoca Rally Academy

28-10-2019 17317
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца