Організатори британського етапу йдуть назустріч спортсменам

Етап у Великій Британії часто викликає нарікання спортсменів, представників команд і преси через велику кількість переїздів. У 2011 році, наприклад, Малкольм Уілсон назвав цю гонку «змаганням з логістики», а штурман Mentos Ascania Racing Андрій Ніколаєв тоді зауважив: «Я на цій гонці змінив більше готелів, ніж провів ночей». Потім, на якийсь період, голоси невдоволення стихли, однак в минулому році багато гонщиків знову скаржилися на невиправдано велику дистанцію дорожніх секцій. У підсумку організатори гонки істотно переглянули маршрут на 2018 рік: якщо під час минулого ралі на 300 кілометрів гоночної дистанції доводилося 1176 кілометрів дорожніх секцій, то тепер бойова частина збільшилася на 33 кілометри, а переїзди при цьому зменшилися на цілих 80 кілометрів.

Сервіс-парк і штаб ралі не змінять свого розташування, а ось гонка замість двох днів в центральному Уельсі і одного дня в північному пройде в іншому форматі – два дня на півночі і один – в центрі.

Вперше з 1997 року в один день проходитимуть допи Sweet Lamb-Hafren, Myherin, Dyfi, Gartheiniog і Dyfnant – 14 годин і майже 150 км від старту до фінішу. Самі організатори назвали цей день «Супер суботою».
З нового розкладу гонки вилетіла спецділянка Cholmondeley Castle – коротенький глядацький доп на мальовничих галявинах навколо замку. Його місце займе новий доп Slate Mountain (1,3 км), який пройде в п’ятницю.

Цікаво, що незважаючи на рішення FIA не проводити спецділянку Great Orme-Llandudno у якості Power Stage, маршрут в неділю залишається ідентичним тому, що був заявлений раніше. А ось бонусні очки екіпажі будуть отримувати за проходження спецділянки Gwydir.

02-05-2018 6345
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца