Невизначеність Темпестіні

В чемпіонаті Румунії в останні чотири роки діють тільки два з половиною сценарії. Перший – коли Сімоне Темпестіні виходить на старт і миттєво знищує хоч будь-яку подобу конкуренції (можна відразу згадати, як він в 2016 році сенсаційно виграв етап в абсолюті за кермом Citroen DS3 R3T, випередивши Дана Гіртофана на Skoda Fabia R5). Другий варіант – коли Сімоне з якихось причин (переважно, виступи в WRC-2) пропускає гонку і дає можливість своїм суперникам нарешті поборотися за перемогу в гонці. Половина сценарію – коли у Темпестіні під час ралі все ж виникають проблеми, він сходить або втрачає силу-силенну часу. Але подібне буває нечасто. У підсумку, у 24-річного італійця в 2015-2019 роках вже набралася вражаюча статистика на етапах румунської першості – 30 стартів, 23 перемоги, 2 подіуми і тільки три сходи… Фактично, чемпіонат 2017 року він програв тільки через те, що постійно ловив технічні проблеми на тодішньому Citroen DS3 R5.

Зараз він в черговий раз відволікся від своєї основної програми в WRC-2, з’явився на румунських трасах і без особливих зусиль виграв Raliul Harghitei, майже на півтори хвилини випередивши Богдана Маріску, чемпіона 2017 року. У підсумку, після чотирьох етапів Сімоне Темпестіні знову очолив загальний залік першості – навіть незважаючи на те, що стартував лише тричі… Доводиться вкотре відзначити той факт, що Темпестіні зараз перебуває в дуже незручному «проміжному» стані – він занадто сильний для чемпіонату Румунії і просто вбиває в ньому всю інтригу, але на рівні WRC-2 все одно не дотягує до рівня фаворитів. З одного боку, його наполегливість у спробах підкорити світовий чемпіонат викликає повагу – він вже встиг випробувати в ділі цілу низку різних автомобілів (Ford Fiesta R5, Citroen DS3 R5, Citroen C3 R5, Hyundai i20 R5), вже спромігся записати на свій рахунок три подіуми на етапах WRC-2. З іншого, трохи дивує – чому він не бажає спробувати свої сили в ERC? Адже і непогану додаткову підготовку отримає, і в чемпіонаті Європи побільшає інтриги…

Raliul Harghitei
1. Темпестіні/Іту (I/RO, Hyundai i20 R5) 1:00.24,2
2. Маріска/Борбей (RO, Ford Fiesta R5) +1.21,9
3. Гіртофан/Марза (RO, Skoda Fabia R5) +1.38,7
4. Барбу/Янку (RO, Skoda Fabia R5) +1.43,1
5. Пітігоі/Бако (RO, Porsche 911 GT3) +1.44,5
6. Порчістяну/Добре (RO, Citroen C3 R5) +3.28,9

Чемпионат Румынии (после четырех этапов)
1. Темпестіні – 133,8
2. Порчістяну – 117
3. Гіртофан – 112,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Napoca Rally Academy

16-07-2019 9296
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца