Італійський калейдоскоп

Оскільки ралійна зима 2021 року стрімко наближається до свого завершення, то після фінішу Arctic Rally Finland увага вболівальників і ЗМІ все більше переміщується в напрямку Італії – поки все йде до того, що в найближчі тижні основна частина подій відбуватиметься саме на тутешніх трасах… Принаймні, вже через півтора тижня там повинен стартувати головний національний чемпіонат – на 12-13 березня заплановане асфальтове Rally Il Ciocco e Valle del Serchio (10 допів, приблизно 95 км бойової дистанції)… Попередній перелік учасників ще не опублікований, але вже відомо, що в Італії з’являться деякі учасники WRC – Hyundai Motorsport виставить на Hyundai i20 R5 відразу два своїх екіпажі з основного складу, Тьєррі Ньовілля (для нього це додатковий старт з новим штурманом Мартейном Відаге) і Крейга Бріна. Не виключено, що і на наступному раунді, Rally Sanremo (10-11 квітня), з’являться охочі потренуватися перед хорватським етапом WRC – вже є інформація про можливий виступ на ньому екіпажу Георга Ліннамяе та Володимира Корсі…

Хоча італійський чемпіонат стартує тільки наступного тижня, ралійне життя на тутешніх трасах вже вирує – наприклад, у минулі вихідні тут відбулися три регіональних міні-ралі (з бойовою дистанцією від 45 до 60 км) і два історичних ралі. Найбільше вразив той факт, що в кожному з цих міні-ралі на старт виходило десь по сотні екіпажів – тобто всього набралося майже три сотні учасників, з яких 58 стартували на техніці R5/Rally2! Не обійшлося без наїзду іноземних екіпажів (переважно, зі Швейцарії), але були й «далекі» гості – наприклад, на Rally Terra Valle del Tevere можна було побачити 18-річного болівійця Бруно Буласію на Skoda Fabia Rally2 evo (молодший брат Марко Буласії двічі виграв домашній чемпіонат на Toyota Corolla Proto, а зараз готується до виступів в гравійному чемпіонаті Італії), а також литовця Мартинаса Самсонаса на прототипі Ford Fiesta N5. Самсонас запам’ятався своїм відмінним стартом (сенсаційний третій час в абсолюті на СД1), але пізніше зійшов на передостанньому допі, Буласія ж досяг помітного успіху й піднявся на третю сходинку подіуму.

До речі, пару днів тому в Італії раптом «вистрибнула» скандальна історія 2019 року, про яку багато хто вже встиг забути. Як відомо, в листопаді 2019 року на Tuscan Rewind (фінальному раунді італійського чемпіонату) два претенденти на титул, Сімоне Кампеделлі й Лука Россетті, на останніх спецділянках несподівано пробили шини – чемпіоном у підсумку став Джандоменіко Бассо. Постраждалі команди Orange1 M-Sport Rally Team і Citroen Italia негайно опротестували підсумки ралі, бо, на їхню думку, ці інциденти були підстроєними (в Італії вже не раз були випадки подібних «диверсій») – проте національна федерація прийшла до висновку, що у потерпілих немає безперечних доказів злочину, закрила справу й оголосила Бассо чемпіоном 2019 року. І якщо в Citroen Italia добилися невеликої корекції результатів Tuscan Rewind, отримали титул у командному заліку за підсумками сезону і на цьому заспокоїлися, то в Orange1 M-Sport відмовилися визнати свою поразку, пішли по інстанціях і дісталися до національного Олімпійського комітету. У підсумку результати чемпіонату Італії 2019 року знову оголошені неофіційними – зараз розпочато чергове розслідування цього інциденту…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Davide Giaccioli, Prensa Bulacia, ACI Sport

03-03-2021 16442
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца