Citroen С3 R5. Довгоочікуваний новачок.

Новий Citroen категорії R5 вийде на старт вже під час французького етапу Чемпіонату світу. Конкуренція у WRC-2 сьогодні вкрай висока, тож гонка для новачка навряд чи буде легкою. Однак в команді впевнені, що змогли створити швидкий і надійний автомобіль.

Франсуа Вале, директор з розвитку клієнтської програми Citroen Racing: «Ідея полягала в тому, щоб почати все з нуля. Нам потрібно було створити надійний і швидкий автомобіль, бо конкуренція в класі зростає і з’являються все нові учасники. При створенні автомобіля категорії R5 дуже багато проблем. По-перше, це відсутність місця для маневру – з моменту омологації ми маємо право на дві модернізації протягом перших 24 місяців, і на дві модернізації після закінчення цього терміну. Тому все повинно бути добре опрацьовано з самого початку. Крім того, ми сильно обмежені з точки зору змін ходової частини. І тим не менше, ми поставили перед собою амбітну мету – розробити асфальтову і гравійну підвіски, що використовують різні конструктивні рішення. У асфальтовій та гравійній  конфігураціях передні і задні стійки підвіски нахилені уперед або назад. Ми є єдиним виробником, який зробив це у категорії R5.

Що стосується двигуна, то ми попрацювали над системою антілага, щоб покращити реакції наддуву. А це – дуже важлива і складна галузь в роботі автомобіля. Кожен виробник отримує близьку до необхідної потужність і крутний момент під час випробувань на стенді, але на ралі, коли змінюються висота над рівнем моря, температура і багато іншого, не все так просто. Ось чому ми приділили дуже багато уваги набагато потужнішому ECU, який дозволяє робити більш тонке налаштування. Це приносить доволі хороші результати.

Ми вважаємо, що швидкий, потужний ралійний автомобіль також повинен бути універсальним, особливо коли мова йде про гоночний продукт для клієнтів. Для цього ми вирішили залучити велику кількість пілотів (в тестуванні нового автомобіля, що почалося у вересні минулого року, брали участь Стефан Лефевр, Йоанн Бонато, Крейг Брін, Кріс Мік, Йохан Россель, Паоло Андреуччі, Сімоне Темпестіні – прим. ред.). Завдяки цьому ми змогли не тільки отримати вичерпні відгуки, але і швидше зрозуміти, в яких областях нам необхідно внести зміни в конструкцію».

На сьогодні однозначним лідером в категорії R5 є Skoda Fabia. M-Sport, не дивлячись на модифікацію Evo своєї Fiesta, так і не зміг потіснити чехів. Колектив Hyundai Motorsport, який відносно недавно випустив на траси i20 R5, хоча і перемагає в різних регіональних чемпіонатах, але в заліку WRC-2 Чемпіонату світу зірок з неба не хапає. Про Peugeot 208 T16 вже взагалі майже забули. Тож з одного боку, у Citroen, начебто, є шанс увірватися в групу лідерів, а з іншого – ще свіжа в пам’яті історія з виходом у світ попереднього автомобіля категорії R5 від Citroen – DS3 R5. Тоді від новинки також багато чого очікували, але у підсумку машина виявилася не такою вже сильною. Яким буде дебют C3 R5, дізнаємось дуже скоро.

29-03-2018 7864
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца