Barum Czech Rally Zlín: чеський прорив!

Фінальна секція нинішнього злінського ралі – це три спецділянки, 46,75 км бойової дистанції, причому в фіналі всіх учасників чекає найдовший доп всієї гонки, Kašava (24,88 км)… Про якийсь спокій в таких умовах говорити дуже складно – все ж є стільки «можливостей» зробити фатальну помилку і поховати все досягнуте за два дні гонки! Стартувала петля досить передбачувано – Ян Копецкі здійснив черговий штурмовий ривок, нарешті повернув собі лідерство і попрямував до своєї рекордної восьмої перемоги на Barum Czech Rally Zlín. Олексій Лук’янюк ж повністю зосередився на тому, щоб без зайвих пригод гарантувати собі друге місце на фініші – це дійсно чудовий результат, особливо в порівнянні з дев’ятою позицією його головного суперника в боротьбі за чемпіонський титул, Бруно Магальяйнша. Залишається лише визнати, що чеський асфальт не по зубах португальцю – і в минулому він вище дев’ятого місця на Barum Czech Rally Zlín ніколи не підіймався.

Зате чудово «спалахнуло» в районі третього місця – Даніель Сордо відібрав цю позицію у Миколи Грязіна, а на них обох почав насідати Мірослав Якеш. І на фініші глядачі отримали невеличкий трилер – чех виграв фінальний доп і стрімко проскочив на четверте місце… Сордо ж з величезними труднощами втримався на третьому щаблі подіуму – після двох сотень з гаком кілометрів іспанець на мізерні 0,3 секунди випередив Якеша! Не обійшлося і без пригод – ще один чех, Філіп Мареш, завершив гонку прикрим вильотом з траси і втратив шосту позицію… Але, взагалі, майже всі лідери вирішили свої завдання – Ян Копецкі записав на свій рахунок черговий тріумф в Зліні, Олексій Лук’янюк стрімко відірвався від Бруно Магальяйнша (в Чехії Лукас за очками виграв у португальця з розгромним рахунком 28:2), Дані Сордо в дебюті за кермом R5 відзначився на подіумі, Мірослав Якеш раптово «показав зуби» і натякнув, що його поки що рано списувати з рахунків.

З інших подій чеського етапу ERC можна відзначити ще мінімум три. По-перше, латвієць Мартіньш Сескс на Opel Adam R2 здобув другу поспіль перемогу в заліку ERC Junior U27 і впевнено лідирує за сумою чотирьох етапів. По-друге, угорець Тібор Ерді за повної відсутності хоч якихось суперників виграв в ERC-2 (для цього йому потрібно було просто дістатися до фінішу жодних без поломок і аварій, тобто в стилю «хоч тушкою, хоч опудалом»), завдяки чому він достроково став чемпіоном Європи в «серійній» категорії. По-третє, якось непомітно з’ясувалося, що чеське ралі визначило також переможця міжнародної серії FIA RGT Cup – француз Рафаель Астьє на Abarth 124 Rally RGT здобув третю поспіль перемогу і за етап до фінішу сезону вже став недосяжним для свого головного суперника, італійця Андреа Нучіти (75 очок проти 33). Найближчим часом з’явиться окремий огляд, присвячений ситуації в усіх заліках ERC, яка склалася після чеського етапу.

Barum Czech Rally Zlín (попередні результати)
1. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) 2:07.47,2
2. Лук’янюк/Арнаутов (RUS, Ford Fiesta R5) +7,5
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 R5) +53,6
4. Якеш/Маху (CZ, Skoda Fabia R5) +53,9
5. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5) +1.13,2
6. Крайм/Хрістіан (D, Skoda Fabia R5) +1.58,2
7. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +2.07,8
8. Тарабус/Трункат (CZ, Skoda Fabia R5) +2.14,0
9. Магальяйнш Б./Магальяйнш Х. (P, Skoda Fabia R5) +5.25,8
10. Пельє/Комб (F, Peugeot 208 T16) +7.03,1

Чемпіонат Європи (після шести етапів)
1. Лук’янюк (RUS) – 148
2. Магальяйнш (P) – 113
3. Херціг (H) – 62
4. Крайм (D) – 54
5. Галатаріотіс (CY) – 50

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC, Zdeněk Knapík

26-08-2018 18340
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца