Azores Airlines Rallye, СД12: ранок з пригодами

Таке враження, що ще під час вільних тренувань в четвер вранці був сформований сценарій на всю гонку – як тільки під час першого заїзду бразилець Паулу Нобре (Skoda Fabia R5) потрапив в аварію і заблокував трасу, так подальші події почали потихеньку котитися по цій запропонованій «колії»… Уже на першій секції Олексія Лук’янюка на повній швидкості і після стрибка з трампліна винесло з траси (добре хоч, що він відбувся лише втратою часу і без серйозних наслідків), а австрієць Херманн Нойбауер «ретельно» зруйнував свій Ford Fiesta R5. У п’ятницю теж не обійшлося без численних пригод, які або як слід зіпсували багатьом екіпажам настрій (на кшталт проколу у Рікарду Мори, зняття Хуберта Пташека за порушення процедури сервісу, переворотів Тома Крістенссона і Альберта фон Турна), або навіть змусили на якийсь час призупинити гонку (як це сталося після польоту на «дах» Томаша Касперчика на великій спецділянці Sete Cidades, коли поляк заблокував трасу).

Сьогодні з самого ранку новини про всілякі прикрі події потягнулися сумною і досить-таки довгою чергою – першим невдахою суботи став німець Маріян Грібель (чемпіон Junior ERC 2016 року і Junior ERC U28 2017 року), який так і не зміг вийти на старт сьогоднішнього дня. Якими б були причини цього сходу, все одно це черговий і дійсно великий «мінус» до репутації Peugeot 208 T16 – аж надто довгий у цього автомобіля «хвіст» проблем. А далі все почало котитися під ухил все швидше і швидше – після першої суботньої спецділянки, Graminhais довжиною 21,28 км, вибув переможець гонки 2014 року Бернарду Соза (пошкодження Citroen DS3 R5 після на рідкість «вдалого» розвороту, перегрів двигуна)… Додамо до цього ще пригоди Карлуша Віейри, який «скрутив» заднє колесо на своєму Hyundai i20 R5. А вже на наступному допі, популярному Tronqueira (21,99 км), прилетіла дійсно велика неприємність для всіх – норвежець Франк Торе Ларсен потрапив в аварію і намертво блокував своїм Ford Fiesta R5 трасу, внаслідок чого гонка просто «зависла» майже на цілу годину!

Залишається тільки констатувати, що перша суботня секція дуже швидко перетворилася в якийсь химерний «напівкерований» хаос, в якому стюардам доведеться добре помрочитися при наведенні ладу – внести зміни в розклад гонки, розібратися з часами тих екіпажів, які були заблоковані після аварії Ларсена (в першу чергу, британця Ріса Йейтса, який спочатку об’їжджав аварійну машину норвежця, а потім ще і мусив випереджати Віейру, який повільно «кульгав» по трасі з розбитою підвіскою). Потім залив сала за шкуру і турок Орхан Авджіоглу, який старанно поклав свою Skoda Fabia R5 на дах… Пізніше проблеми наздогнали Кріса Інгрема, претендента на подіум, який пробив колесо, доїжджав на спущеному «тапки» і втратив на цьому 10-15 секунд. На тлі всього цього бедламу якось загубився той факт, що Олексій Лук’янюк виграв з ранку дві спецділянки поспіль і продовжує старанно збільшувати свій відрив від португальців Рікарду Мори і Бруно Магальяйнша.

Становище після СД12 (Топ-10)
1. Лук’янюк/Арнаутов (RUS, Ford Fiesta R5) 1:47.59,9
2. Мора/Кошта (P, Skoda Fabia R5) +37,8
3. Магальяйнш Б./Магальяйнш Х. (P, Skoda Fabia R5) +1.08,9
4. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +1.36,4
5. Кочі/Шованек (SK/CZ, Skoda Fabia R5) +1.39,0
6. Олін/Сьйоберг (S, Skoda Fabia R5) +2.23,8
7. Хабай/Димурскі (PL, Ford Fiesta R5) +4.02,0
8. Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia R5) +4.06,3
9. Регу/Енрікеш (P, Ford Fiesta R5) +4.06,4
10. Ботка/Местерхазі (H, Skoda Fabia R5) +4.14,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (FIA ERC), FIA ERC

24-03-2018 13027
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца