ADAC Rallye Deutschland, СД10: неприємності Нёвілля

«Напевно, щось не працює, як слід», – сказав Нёвілль на фініші цього допу, поступившись 7,4 секунди фінішувавшому першим Лаппі. І хоча провальне дев’яте місце за результатами спецділянки не відобразилось на становищі бельгійця в абсолюті, Дані Сордо, який показав тут тільки шостий результат, наблизився до лідера своєї команди на відстань двох секунд! Таким чином, ще до денного сервісу Нёвілль може поступитися третім місцем Дані Сордо. Цікаво, що іспанець так само не в захваті від поведінки автомобіля.

Дані Сордо: «На таких спецділянках, як ця, нам доводиться боротися з недостатньою обертальністю. У мене зовсім немає зчеплення на передніх колесах. Схоже, Toyota тут набагато швидша».

І саме за представниками Toyota – перші два місця на допі. Причому, якщо Лаппі, як ми сказали, фінішував першим, то другим був зовсім не Тянак, а Латвала, який немов вийшов зі сплячки. Цей результат дозволив Лаппі обійти Елфіна Еванса і піднятися з сьомого на шосте місце. Валлієць, який поступово програє позиції, в цей раз помилився в пілотуванні.

Елфін Еванс: «Нас розвернуло в шпильці. Я натиснув на газ, і нас розвернуло, немов Escort Mk2».

Ожьє на допі знову був третім, а Тянак – четвертим. Причому, такий результат пояснюється зовсім не тим, що Отт демонструє обережність – в естонця є претензії до екіпажу, який розвідує спецділянку перед стартом і повідомляє про місця, які можуть відрізнятися від прописаного в стенограмі через погодні умови або з інших причин.

Отт Тянак: «Все нормально, але ми отримали дуже багато неправильної інформації від наших розвідників».

У WRC2 цей доп пройшов без особливих пригод, тож група лідерів тут не змінилася.

Турнірне становище після СД10

1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1.35.20,0
2. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +12,5
3. Нёвілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +37,9
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +40,3
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +40,7
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +50,0
7. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +52,3
8. Брін/Мартін (IRL / GB, Citroen C3 WRC) +1.01,3
9. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.20,1
10. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.40,3

18-08-2018 6030
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца