Підсумкові результати етапу ERC-2023 на Канарських островах виявилися одночасно і передбачуваними, і трохи несподіваними. З одного боку, дещо з попередніх прогнозів справдилися: перемогу святкував француз Йоанн Бонато на Citroen C3 Rally2 (є одним з визнаних європейських спеціалістів з асфальтових ралі); до битви за місце на подіумі долучилися чимало іспанських екіпажів (чинний чемпіон Європи Ефрен Льярена, фаворити національного чемпіонату Ян Соланс, Іван Арес); плюс досить успішно виступив австрієць Сімон Вагнер (після проблем у п’ятницю зміг піднятися з шістнадцятої на шосту позицію та став другим на Power Stage)… З іншого, цілком вистачало сюрпризів (головним з них став впевнений виступ новозеландця Хайдена Паддона, який на не надто «улюбленому» асфальті фінішував другим) і відверто невдалих виступів – якщо іспанський фаворит Хосе Антоніо Суарес ще якось спромігся пробитися до Топ-10, то для норвежця Мадса Естберга візит на Канари став абсолютно провальним (ціла низка різних проблем і нуль очок у підсумку)…
Слід визнати, результати Rally Islas Canarias стали майже ідеальними для Хайдена Паддона, який несподівано після двох раундів суттєво посилив свої позиції в ERC. По-перше, фінішував на подіумі на такому непростому змаганні – принаймні, на такий успіх новозеландця не так і багато вболівальників робили ставки… По-друге, Паддон суттєво збільшив свою перевагу над двома своїми головними суперниками – на його рахунку вже 58 очок проти 34 в іспанця Ефрена Льярени та 24 у норвежця Мадса Естберга. Це дуже важливо, враховуючи той факт, що попереду три гравійних раунди поспіль (Польща, Латвія, Швеція) – адже на цьому покритті Хайден почувається набагато краще, ніж на асфальті. Хоча спрогнозувати перебіг подій на гравійній частині сезону все одно складно – в будь-який момент можуть втрутитися латвієць Мартіньш Сескс, швед Том Крістенссон, фін Мікко Хейккіля… Чому до уваги не беруть Йоанна Бонато, який зараз з 47 очками вийшов на друге місце у чемпіонаті? А тут все набагато простіше – для нього вищий пріоритет має асфальтовий чемпіонат Франції, де три найближчих раунди за датами день в день збігаються з етапами ERC у Польщі, Латвії та Швеції. Тобто за таких умов європейська програма Бонато цього року складатиметься з чотирьох, максимум п’яти стартів – тобто матиме нагоду виступити лише на трьох фінальних раундах ERC, які пройдуть на асфальті.
У молодших дивізіонах майже нічого цікавого не спостерігалося. У заліку ERC3 перемогу «здобув» єдиний учасник цієї категорії, британець Джон Армстронг на новому Ford Fiesta Rally3 evo. За відсутності хоч якихось суперників на подібній техніці просто неможливо оцінити прогрес оновленого автомобіля… Можливо, щось зміниться вже за півтора тижня на наступному раунді в Польщі, куди можуть підтягнутися хоча б три-чотири екіпажі на Rally3. Монопривідний залік ERC4 теж не надто тішив боротьбою – з чотирьох екіпажів до фінішу дісталися три, причому другий і третій призери відстали на 6,5 і 9 хвилин відповідно. Єдина помітна подія – тут впевнено лідирував італієць Роберто Дапра, але зійшов на СД9 і втратив шанс на тотальну перевагу в загальному заліку ERC4 з максимально можливими 60 очками. В будь-якому випадку, основні події в моноприводі ще попереду – коли починаючи з польського раунду розпочнеться боротьба в молодіжному заліку ERC Junior (саме юніори вже багато років складають основу європейських моноприводних заліків).
Invalid API Key