У минулі вихідні практично одночасно фінішували асфальтовий чемпіонат Франції та Súper Campeonato de España de Rally – на обох змаганнях успіхів досягли екіпажі на Hyundai i20 N Rally2. Але загальна картина цих досягнень трохи відрізняється… На французькому Rallye du Var перемогу святкував екіпаж Ніколя Кьямена (Hyundai i20 N Rally2), але «срібло» в чемпіонаті все ж отримав торішній чемпіон Йоанн Бонато, який навіть зі двома проколами й трьома хвилинами втраченого часу спромігся фінішувати четвертим на ралі. Цей результат дозволив Бонато випередити Кьямена – рахунок за очками 144:143 на користь Йоанна… Загалом, підсумки асфальтового чемпіонату Франції 2022 року виявилися цікавими – титул достроково здобув Квентін Джордано (дві перемоги й шість подіумів у восьми стартах), який взагалі не з’явився на фінальному етапі, віце-чемпіон Йоанн Бонато (той випадок, коли можна програти чемпіонат навіть зі п’ятьма перемогами у дев’яти етапах), «бронза» у Ніколя Кьямена. Цікаво, кого з цього тріо побачимо наступного року на міжнародному рівні? Вже відомо, що Бонато хотів би провести повний сезон в ERC і покращити свій цьогорічний результат (в ERC-2022 йому вистачило чотирьох стартів, щоб стати третім за підсумками сезону). А от що планує Кьямен? У 2020-2021 роках він дійсно непогано виступав у WRC-3, де навіть з неповними програмами виступів (три старти у 2020 році та чотири у 2021 році) все одно спромігся завершити сезон на шостій та п’ятій позиціях відповідно.
Формально іспанський суперчемпіонат фінішує в середині грудня на столичному Rallyshow Madrid, але це змагання не приносить очок і має лише «верифікаційний» характер (потрібний виступ на ньому, щоб офіційно кваліфікуватися за підсумками сезону). Таким чином, насправді сезон у Súper Campeonato de España de Rally завершився вже у минулі вихідні на Канарах, де відбулося Rally Villa de Adeje. Якраз на острові Тенерифе у фінальній сутичці зустрілися всі три претенденти на титул – Хосе Марія Лопес із Hyundai Motor España (204 очки), Ефрен Льярена зі Team MRF Tyres (186 пунктів) й Алехандро Качон зі Citroën Rally Team (176 очок). У найкращій ситуації перебував Лопес, якому цілком вистачало фінішу не нижче шостої позиції, щоб стати вже триразовим тріумфатором суперчемпіонату. Лідер першості повністю виконав це завдання – фінішував третім в абсолюті та другим у національному заліку, завдяки чому приніс фірмовій команді Hyundai Motor España вже другий національний титул (першим такого успіху досяг Іван Арес, який у 2017 році став асфальтовим чемпіоном Іспанії). Переможцем канарського ралі ж став Ефрен Льярена, який за підсумками сезону відстав від Лопеса лише на 11 очок – насправді непоганий результат для екіпажу з двома великими програмами. Все ж Льярена цього року став чемпіоном Європи, а зараз додав до цього успіху титул національного віце-чемпіона!
Invalid API Key