Нескінченні календарні «танці» протягом останніх п’яти-шести місяців поступово призвели до того цікавого факту, що в перші вихідні осені відбулися етапи відразу трьох скандинавських національних чемпіонатів – Швеції, Норвегії та Фінляндії. Не виключено, що така купа змагань в одному регіоні відтягнула на себе певну частину потенційних учасників естонського раунду WRC. У шведській першості зараз якось дуже швидко з’ясувалося, що суперників у Пер-Гуннара Андерссона майже немає – на своєму новенькому Ford Fiesta Rally2 він негайно пішов у відрив більш ніж на хвилину… І навіть втрата темпу на фінальному допі, коли Андерссон програв 17 секунд, не вплинула на його підсумковий результат – друга поспіль перемога і впевнене лідерство в чемпіонаті Швеції. Результат вражає, якщо згадати, що у Пер-Гуннара після 2016 року цілих три сезони не було жодної регулярної програми виступів… Знову відзначився Патрік Флодін на раритетному Volvo 940 – до подіуму, як це було на попередньому етапі, він хоч і не дістався, але все одно фінішував у Топ-10 абсолюту.
Норвезький чемпіонат в цьому році теж лихоманило, внаслідок чого календар серії позбувся двох етапів – лютневого Rally Finnskog (через відсутність снігу) і вересневого Rally Hedemarken (фактор коронавірусу та його наслідки у вигляді економічних проблем). Таким чином, недавнє Rally Sørland стало якраз передостаннім раундом норвезької першості… Головний сюрприз чекав на всіх відразу після публікації списку учасників – Андерс Грьондаль після чотирьох з половиною років виступів на техніці Ford стрімко пересів на Skoda Fabia Rally2 evo! Перша спроба сил за кермом чеської техніки відразу принесла успіх – Грьондаль здобув першу в цьому році перемогу і зміцнив свою позицію лідера в чемпіонаті. Правда, все одно відчувалося, що Андерсу потрібен ще якийсь час, щоб повністю опанувати нову машину – на старті Rally Sørland він швидко пішов у відрив, але потім з чималими труднощами відбивався від атак Франка Торе Ларсена (Ford Fiesta R5), який на фініші відстав на 2,2 с. Зараз у чемпіонаті Норвегії цікава картина – на чотирьох етапах чотири різних переможці!
У Фінляндії, здається, менше за всіх метушилися з приводу свого національного чемпіонату під час пандемії коронавірусу – три зимових раунди відбулися без жодних пригод, після чого організатори спокійно перенесли червневий раунд, відмовилися від одного вересневого етапу, просиділи в карантині майже все літо (попутно заздалегідь скасували фінський раунд WRC)… І зараз готові протягом вересня двома змаганнями нарешті закрити свій сезон. У минулі вихідні відбулося SM O.K. Auto-Ralli (саме це ралі перенесли з червня на осінь), яке принесло вже третю поспіль перемогу 24-річному Емілю Ліндхольму – цей успіх дозволив молодому фіну нарешті випередити Теему Асунмаа та стати одноосібним лідером першості у найвищому дивізіоні SM1. Все повинно остаточно вирішитися на фінальному Pohjanmaa SM-Ralli (25-26 вересня) – зараз Ліндхольма й Асунмаа поділяють лише 7 очок… Ще однією цікавою подією стала поява на трасах під Коуволою екіпажу Ярі-Матті Латвали та Юхо Хяннінена на історичній Toyota Celica GT-4 ST165 – у них п’яте місце в абсолюті.
East Sweden Rally
1. Андерссон/Фредрікссон (S, Ford Fiesta Rally2) 53.03,4
2. Адіельссон/Юханссон (S, Skoda Fabia R5) +58,0
3. Гьотберг/Аль (S, Ford Fiesta R5) +1.50,0
4. Андерванг/Ерікссон (S, Skoda Fabia R5) +1.53,1
5. Саарінен/Форнандер (S, Skoda Fabia R5) +2.08,1
Чемпіонат Швеції, Trimmat 4WD (після трьох етапів)
1. Андерссон – 67,5
2. Адіельссон – 50
3. Андерванг – 48,5
Invalid API Key