FIA розслідувала інцидент з виїздом трактора

Як повідомляє видання autosport.com, FIA розслідувала інцидент з виїздом трактора на дистанцію третьої спецділянки Rally Australia. Нагадаємо, що Андреас Міккельсен, змушений був обігнати великий трактор, а після цього потрапив в аварію.

Трактор, як виявилося, був викликаний на трасу маршалами – проїжджаючий перед цим Ярі-Матті Латвала при проходженні ретардера штовхнув солом’яний тюк, і для того, щоб повернути його на місце, якраз і потрібна була важка техніка.

Якщо навіть глядачі були шоковані побаченим, то можна уявити, що відчували пілоти.

Есапекка Лаппі: «Цьому не може бути виправдання. Це безглуздо, чорт забирай. Хтось міг загинути. Коли йде доп, не має відбуватися нічого подібного».

У зв’язку з цим в FIA розглядається ідея про створення «віртуальних ретардерів», при проходженні яких автомобілі повинні будуть сповільнюватися до узгодженої швидкості, але при цьому не буде ні перешкод, ні змін напрямку руху.

Менеджер команди Hyundai Ален Пенасс вважає, що технології, які застосовуються в автомобілях, дозволяють здійснити цю ідею, і повністю її підтримує.

Ален Пенасс: «Це схоже на обмежувач, який використовується на піт-лейн в кільцевих гонках. Тобто в певній точці автомобіль буде сповільнюватися до заздалегідь встановленої швидкості, наприклад – 50 км / ч. Машина проходить деяку відстань з цією швидкістю, а потім знову прискорюється. Для мене це набагато краща ідея, тому що я ненавиджу ретардери через кількість пов’язаних з ними аварій».

Ів Маттон запевняє, що з ситуації будуть зроблені висновки і підтверджує, що «віртуальні ретардери» дійсно є варіантом вирішення проблеми.

У Чемпіонаті світу з ралі солом’яні тюки застосовуються повсюдно і зазвичай не потрібно ніякої техніки, щоб повернути цей тюк на місце після якогось інциденту. Зазвичай до нього підбігає кілька маршалів – і проблема вирішується протягом 20 секунд. Той факт, що маршали самі вирішили викликати на дистанцію трактор під час проходження спецділянки говорить про повну відсутність ними розуміння того, що відбувається. План безпеки, інструкції, брифінги, які проводяться перед стартом – на перегонах в Австралії, як виявилося, все це не мало результатів.

 

20-11-2018 7174
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца