Як розкласти WRC-«пасьянс»?

Коли всі чекали, яке рішення на 2019 рік прийме Себастьян Ож’є (залишиться у M-Sport, перейде в Citroen або взагалі завершить кар’єру), то однозначно сподівалися – як тільки француз офіційно оголосить про свої плани на майбутнє, весь трансферний «пасьянс» в WRC відразу і повністю складеться. Але поки що все пішло не зовсім так, як очікувалося… По-перше, розпочалася невелика смута з повідомленнями про те, що Кріс Мік вже підписав контракт з Toyota, а Есапекка Лаппі здійснить «подорож» по маршруту Toyota-Citroen – причому обидві події досі не отримали жодного офіційного підтвердження з боку обох команд. По-друге, пару раз в центрі уваги опинився Крейг Брін – спочатку ірландця сватали в Toyota (якраз до того моменту, коли раптом з’явилися повідомлення про контракт Міка), зараз багато хто вже встиг відправити його до M-Sport WRT (в пару до Теему Суніненв, замість Елфіна Еванса, який в цьому році дуже сильно здав). Та й питання з третім номером у Citroen Racing досі залишається відкритим – чи буде ця посада взагалі існувати в 2019 році, у кого шанси на це місце?

Зараз почали поглядати на Хейдена Паддона – залишиться він в Hyundai Motorspot з короткою програмою (ділити третю машину з Даніелем Сордо, сім-вісім стартів за рік) чи все ж спробує піти в іншу команду заради шансу провести повний сезон в чемпіонаті світу? Кілька днів тому новозеландський портал Velocity News взяв невеличке інтерв’ю у Паддона (він якраз в ці дні виступав на фінальному етапі чемпіонату Нової Зеландії) і спробував якось оцінити варіанти подальшого розвитку кар’єри Хейдена. Звичайно, пілот постійно відбувався стандартними фразами – визнав, що найбільше хотів би залишитися в Hyundai, але при цьому готовий провести переговори з усіма, хто може бути зацікавлений в його послугах. Майже відразу виникла тема M-Sport WRT – британці могли б взяти новозеландця і отримати склад або Сунінен-Паддон, або взагалі тріо Сунінен-Паддон-Брін (правда, в останньому випадку виникає питання, чи знайдуться у Малкольма Уілсона кошти на таку компанію). Одночасно Velocity News висунув версію – Паддон може підписати контракт з Hyundai, але виступить у складі M-Sport в якості «орендованого» пілота. Цікаво, в Альценау на таке підуть?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото imsf.ie, Twitter (Hayden Paddon)

16-10-2018 10693
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца