WRC й ERC: підготовка триває

Перелік учасників двох основних міжнародних ралійних чемпіонатів, WRC (точніше, в заліках WRC-2 і WRC-3) та ERC, поступово поповнюється. Вже зараз можна з впевненістю назвати одного з головних претендентів на титул у заліку WRC-3 (донедавна був свого роду «приватним» дивізіоном для екіпажів та команд на техніці R5/Rally2) – свої плани на сезон 2021 року нарешті оприлюднив поляк Каєтан Каєтановіч. Один з найбільш титулованих польських ралістів в історії (на його рахунку чотири титули чемпіона Польщі, три титули в ERC, «срібло» у WRC-2 і «бронза» у WRC-3) буде вчергове захищати кольори Lotos Rally Team… Цього року для екіпажу Каєтана Каєтановіча та Мацея Щепаняка попередньо заплановані сім стартів на етапах чемпіонату світу – перший з них повинен відбутися вже через місяць у Хорватії… Обслуговуванням техніки (Skoda Fabia Rally5 evo), як минулого року, буде займатися іспанська «стайня» Race Seven. З огляду на накопичений досвід у світовій першості, у Кайто зараз є насправді чудовий шанс стати новим чемпіоном WRC-3.

Потроху надходять новини про плани майбутніх регулярних учасників ERC 2021 року – зараз з’явилося повідомлення, що іспанець Ефрен Льярена (чемпіон ERC3 і ERC3 Junior 2019 року, бронзовий призер ERC1 Junior 2020 року) повинен отримати черговий повний сезон в європейській першості. При цьому запланована зміна техніки – після чотирьох років співпраці з марками PSA (Peugeot 208 R2, Peugeot 308 N5, Citroen C3 R5) іспанець пересідає на Skoda Fabia Rally2 evo… І якщо в 2018-2020 роках Льярена виступав у складі Rally Team Spain (за підтримки національної федерації RFEDA), то зараз титульним спонсором його програми стане фармацевтична компанія Grupo Farma10. Не виключено, що після такої новини у багатьох вболівальників зі стажем могло з’явитися легке відчуття дежавю – понад десять років тому вже був схожий проект за участю Хав’єра Понса (іспанець у 2010 році став чемпіоном Super WRC), а його спонсором була фармацевтична компанія Laboratorios Nupel. Весь цей проект оглушливо луснув у 2011 році, коли Хорхе Доррібо, власник Nupel, став фігурантом гучного корупційного скандалу, а його компанія незабаром була ліквідована.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Vladislav Maschl, Efrén Llarena Rally Driver

25-03-2021 17405
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца