WRC-2020: переформатування?

Після того, як минулого тижня Олівер Цісла (керівник WRC Promoter GmbH) у своєму інтерв’ю шведському телеканалу SVT повідомив, що в цьому році до календаря чемпіонату світу можуть додати «джокер-заміну» тим раундам, що вилетіли раніше, у вигляді деяких великих європейських міжнародних ралі (серед можливих варіантів були згадані Естонія, Бельгія та Кіпр), процес різко пожвавився … Наприклад, в Club Superstage (організатор бельгійського Ypres Rally) вже підтвердили, що зараз ведуть переговори з керівництвом WRC про можливість проведення цього змагання в Іпрі у статусі етапу чемпіонату світу. Поки планується, що після недавнього перенесення найбільше бельгійське ралі може відбутися 1-4 жовтня. Не виключено, що Ypres Rally може замінити Rally Turkey Marmaris (24-27 вересня) – тим більше, що Туреччина все ще залишається одним з основних осередків пандемії коронавіруса у своєму регіоні… Є варіант, що бельгійський етап WRC може базуватися відразу у двох регіонах – як власне в Іпрі, так і на легендарній трасі Circuit de Spa-Francorchamps.

Дуже швидко відреагували також в країнах Балтії. По-перше, можливість вже в цьому році отримати етап WRC дуже швидко примирила (нехай навіть лише тимчасово) обидві сторони недавнього гучного ралійного конфлікту в Естонії, який кілька місяців тому призвів до скасування Rally Estonia. Принаймні, кілька днів тому Урмо Аава (багаторічний директор Rally Estonia) та представники Eesti Autospordi Liit (EAL) вирішили, попри недавній конфлікт, об’єднати свої зусилля та постаратися отримати право проведення етапу чемпіонату світу в Естонії – тим більше, що національна федерація все одно планувала провести якраз 6-9 серпня Rally DirtFish, причому в тому ж регіоні, де раніше базувалося Rally Estonia. По-друге, до великої гри намагається увійти також Латвія, яка вже запропонувала варіант подвійного статусу для свого Rally Liepāja (заплановано на 14-16 серпня) – в ролі спільного етапу як ERC, так і WRC. Вчора вже встигло відбутися засідання парламентської підкомісії у справах спорту, за підсумками якого до Сейму Латвії було скеровано пропозицію виділити 450 тисяч євро, які повинні стати внеском за право проведення етапу ралійного чемпіонату світу в Латвії…

Що у підсумку виходить? Теоретично, може скластися такий варіант календаря WRC в решті сезону – у серпні запустити відразу два раунди в Балтії (можливо, навіть протягом двох вік-ендів поспіль, тим більше відстань між базами ралі в Естонії та Латвії становить приблизно 500 км). Якщо Туреччина все ж вилетить цього року з WRC, то на її місце можуть спробувати «прилаштувати» Бельгію. Плюс в запасі все ще залишаються Італія та Німеччина, які можуть провести свої етапи в жовтні… У цьому випадку цілком можна «накопичити» ще п’ять етапів, завдяки чому сезон WRC-2020 може налічувати до восьми раундів – тобто з’являється шанс отримати досить повноцінний чемпіонат. Крім того, раптово нагадали про себе організатори Rally Argentina – за їхніми словами, вони цілком готові провести раунд WRC в листопаді (якраз в тому випадку, якщо Японія через якісь причини не зможе прийняти у себе чемпіонат світу 19-22 листопада). Тим більше, для багатьох учасників WRC маршрут Європа-Аргентина з точки зору логістики може бути зручнішим і дешевшим, ніж варіант Європа-Японія…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Rally Estonia, polodriver.com, Michelin

19-06-2020 11360
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца