Wales Rally GB, СД22: подарунки для Ньовілля

Повторний проїзд спецділянки Gwydir змусив багатьох просто розвести руками – ну наскільки зараз все вдало складається для Тьєррі Ньовілля! Звичайно, якби всі сьогоднішні події з бельгійцем обмежувалися тим, що обидва його одноклубника, Андреас Міккельсен і Хейден Паддон, тихо і спокійно пропустили його на шосте місце – це навіть на невеликий «сюрприз» не потягнуло б (командною тактикою зараз вже нікого не здивуєш). Але коли відразу два екіпажі іншої команди (точніше, Citroen Racing) починають колекціонувати проблеми і робити казкові «подарунки» Ньовіллю, то таке викликає стан повного спантеличення. Спочатку Крейга Бріна раптом розвернуло на Power Stage, потім ірландець на асфальтовій трасі Marine Drive десь добре «приклався», пом’яв свій Citroen C3 WRC і тепер впевнено йде до втрати своєї четвертої позиції в гонці… Його колега Мадс Остберг теж встиг «відзначитися» , коли на передостанній спецділянці ралі його розвернуло (втрачено близько десяти секунд). І тепер Тьєррі Ньовілль попри все запросто може фінішувати четвертим на Wales Rally GB!

Не виключено, що саме таке стрімке сходження бельгійського лідера Hyundai Motorsport (вранці Тьєррі почав фінальний день на восьмому місці, а зараз вже готовий повоювати за четверту позицію) стало саме тим самим «стусаном» по самолюбству, яке змусило Себастьяна Ож’є задіяти всі свої резерви і витиснути все можливе зі свого Ford Fiesta WRC… Француз навіть після повернення на гравій все одно зберіг свій першокласний темп, записав на свій рахунок другу поспіль виграну спецділянку і спромігся відібрати у Ярі-Матті Латвали позицію лідера – тепер чемпіон світу очолює гонку з відривом в 3,1 секунди від фіна. І тепер все остаточно вирішиться якраз на фінальній спецділянці Great Orme Llandudno на узбережжі Ірландського моря… Чи зможе Латвала відігратися на асфальтому допі? Чи зараз поставить на перше місце командні інтереси? Все ж два екіпажі Toyota Gazoo Racing на подіумі (друге і третє місця) – це дійсно серйозне зміцнення позицій тойотівців в Кубку виробників (адже в цьому випадку відрив від Hyundai Motorsport повинен зрости більш ніж на десять очок)…

Становище після СД22
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 3:02.13,2
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +3,1
3. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +25,8
4. Брин/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +1.02,7
5. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.10,9
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.11,5
7. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.13,5
8. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +1.17,2
9. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +8.51,5
10. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +10.27,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Twitter

07-10-2018 3306
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца