Wales Rally GB, СД14: без права на помилку

Безумовно, рівень складності суботнього маршруту Wales Rally GB не викликає жодних сумнівів – все ж сім спецділянок і цілих півтори сотні кілометрів бойової дистанції, та ще й без денного сервісу! Але слід визнати, що графік сьогоднішнього дня вийшов дуже збалансований й рівномірний. Як відомо, суботня секція налічує три приблизно рівні за довжиною спецділянки – Dyfi (25,86 км), Myherin (22,91 км), Sweet Lamb Hafren (25,65 км), причому з майже рівними інтервалами між ними (в межах години). Тільки в другій половині дня можна побачити два невеликих доповнення до цієї виняткової секції… Перш за все, залишаються ті ж три основні перераховані вище спецділянки, але проїжджатимуть їх вже в іншому порядку – якщо вранці Dyfi відкривав петлю, то вдень він перемістився на третю позицію в цій «черзі». Крім того, програму сьогоднішнього дня буде закривати новий міні-доп Colwyn Bay, прокладений в місті Колуін-Бей на березі Ірландського моря…

Друге коло на суботній секції відкривала спецділянка Myherin, яка лише підлила чергову порцію бензину в бій за лідерство та місця в Топ-5. Трохи пригальмував Елфін Еванс, який перед тим стрімко виграв всі три ранкові спецділянки, але валлієць все одно виявився досить швидким – четвертий час, лише 1,4 секунди відставання від переможця (для дистанції 22,91 км це зовсім небагато)… При цьому Еванс все ж спромігся «відгризти» ще три секунди, завдяки чому в боротьбі за п’яту позицію зараз відстає від Андреаса Міккельсен лише на півтори секунди. Але поки що найбільш «гарячі» події відбуваються якраз в трійці лідерів, де Тьєррі Ньовілль виграв СД, впритул підібрався до другого місця в ралі, після чого тепер від Себастьяна Ожьє його відокремлюють мізерні 0,4 секунди. Лідер Отт Тянак поки ще парирує атаки бельгійця, але перевага естонця теж невелика – коли до фінішу ралі ще вісім спецділянок і понад дев’яносто кілометрів, вісім секунд відриву можуть легко розтанути. Тим більше, Отту доводиться думати не тільки про свій титул, а ще й про інтереси команди…

Становище після СД14
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:10.06,6
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +8,1
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +8,5
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +14,0
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +37,2
6. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +38,7
7. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.15,9
8. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +4.05,9
9. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +6.42,2
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 evo) +7.36,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota

05-10-2019 9592
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца