Зараз, коли кількість заводських команд WRC ще рік тому скоротилася до мінімуму (плюс FIA «перетрушує» всю систему класів ралійної техніки), все частіше виникають різноманітні варіанти продовження кар’єри для екс-заводських пілотів вищої ліги… Наприклад, Мадс Остберг недавно провів пару років у WRC-2 Pro та WRC-2 (виграв сім етапів і став чемпіоном у 2020 році), зараз Андреас Міккельсен планує протягом сезону реалізувати відразу дві великі програми виступів (в ERC і WRC-2). А вчора з’явилося коротке повідомлення, що Есапекка Лаппі (екс-пілот заводських команд Skoda, Toyota, Citroen, M-Sport) виступить на домашньому Arctic Rally Finland Powered by CapitalBox – другому раунді WRC, запланованому на 26-28 лютого. Спочатку фін збирався виступити тільки в класі R5/Rally2, але пізніше його плани істотно змінилися – Лаппі виступить у Лапландії за кермом Volkswagen Polo GTI R5 у заліку WRC-2, де разом з Миколою Грязіним захищатиме кольори італійської команди Movisport. Але про якусь повноцінну програму стартів говорити поки ще рано…
Раптом нагадав про себе також 28-річний француз Стефан Лефевр, який на два роки з гаком випав з поля зору більшості ралійних вболівальників. Зараз його вже нечасто згадують, але ще шість-сім років тому на нього покладали чималі надії в Франції – після його потрійного тріумфу у 2014 році (протягом одного сезону Лефевр здобув найвищі титули в ERC Junior, Junior WRC і WRC-3) він швидко отримав місце в заводській програмі Citroen. І багатьом тоді здавалося, що з часом він зможе піти шляхом Себастьяна Льоба та Себастьяна Ож’є… Але відразу після цього він різко «загальмував» – чотири сезони в чемпіонаті світу (як у WRC-2 на R5 і RRC, так і за кермом заводського WRC) не принесли йому особливих успіхів, після чого Стефан у 2019-2020 роках лише епізодично виступав на різних змаганнях. Зараз Лефевра чекає цікавий досвід – вперше з 2014 року він пересідає на передній привід. Поки що француз планує виступити на стартовому етапі асфальтової першості Франції, Rallye Le Touquet (19-20 березня) – за кермом нового автомобіля Opel Corsa Rally4. Складається враження, що цей старт Лефевра може стати офіційним дебютом Opel Corsa Rally4 у ралійних змаганнях…
© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото rallysportmag.com, Krists Andersons
Invalid API Key