Rallye de Monte-Carlo, СД12: денний тайм-аут

Схоже, спецділянка Saint-Léger-les-Mélèzes – La Bâtie-Neuve (16,87 км) повинна була підкинути екіпажам ще більше загадок, ніж навіть попередній СД, непередбачуваний Agnières-en-Dévoluy – Corps. Ще вранці була помітна величезна різниця між цими допами – якщо на першій спецділянці цієї секції переважав сніг з льодом (в найрізноманітнішому стані), то на другій було чимало сухих асфальтових фрагментів… А вже до середини дня, під сонцем і при температурі вище десяти градусів, на Saint-Léger-les-Mélèzes – La Bâtie-Neuve (здається, щоб прочитати і вимовити назву цієї спецділянки, буде потрібно трохи більше часу, ніж проїхати його!) частка асфальту наблизилася до майже стовідсоткової позначки – снігу практично не залишилося…

Цікаво було подивитися, як будуть викручуватися в цій ситуації Елфін Еванс з Бріаном Буфф’є – адже, як відомо, вони перед цією секцією вибрали по три шиповані і нешиповані покришки. Тобто за будь-яких обставин на їх Ford Fiesta WRC’17 передні або задні колеса будуть «взуті» в шини з шипами… І як ці шипи будуть «розлітатися» на голому асфальті – уявити неважко! Звичайно, є і більш складний варіант – поставити три нешиповані покришки і одну з шипами, але це вже вимагає особливо уважного пілотування (слід постійно мати на увазі, що одне з коліс буде працювати інакше, і бути готовим до будь-яких «аномалій»). Треба визнати, Еванс з цим завданням впорався дуже непогано – валлієць проїхав спецділянку майже в тому ж темпі, що і Тьєррі Ньовілль з Оттом Тянаком, програвши їм лише пару секунд. Водночас з’ясувалося, що і на цьому допі все ранкові часи були легко перевершені – приблизно на півтори хвилини (на дистанції в неповні 17 км)…

Себастьян Ож’є уже нікуди особливо не поспішав – француз більш-менш спокійно проїхав фінальний СД секції, віддав ще вісім секунд Отту Тянаку, але продовжує лідирувати з майже сорока секундами відриву. У підсумку, ніяких перестановок в Топ-10 не відбулося, але деякі зміни все-таки відбулися. По-перше, Есапекка Лаппі негайно кинувся в погоню за Крісом Міком і швидко скоротив відставання з 20 до 6 секунд (правда, тут фіну допомогла осічка ольстерця, якого ненадовго винесло за межі траси). По-друге, Тьєррі Ньовілль виграв свою другу спецділянку на нинішньому ралі і тепер рішуче налаштований відібрати у Бріана Буфф’є сьоме місце в абсолюті. У суботній програмі залишився ще один доп – Bayons – Bréziers (25,49 км), який вже добре знайомий учасникам по нічній гонці в четвер увечері. Чи будуть сьогодні ще якісь сюрпризи?

Становище після СД12
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC’17) 3:15.42,1
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +39,5
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.39,6
4. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +4.44,1
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +4.50,3
6. Эванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC’17) +5.14,1
7. Буфф’є/Пансері (F, Ford Fiesta WRC’17) +5.37,4
8. Ньовилль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +5.49,6
9. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +9.02,8
10. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +12.55,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Sophie Graillon, Hyundai

27-01-2018 17203
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца