Rally Argentina: зліт Hyundai триває

Фінальний Power Stage в будь-якому випадку неодмінно зацікавив би уболівальників – все ж, як-не-як, заїзди в черговий раз відбувалися на знаменитій спецділянці El Cóndor, яка вже протягом цілого десятиліття є одним з своєрідних символів аргентинського етапу WRC… Дистанція начебто не надто вражає (тільки 16,43 км), але в минулому році організатори запустили на ньому змагання в зворотному напрямку. У підсумку, спецділянка перетворилася на безперервний підйом майже на три чверті кілометра – старт знаходиться на позначці в 1389 м над рівнем моря, а фінішна відмітка виявилася на висоті аж 2136 м (різниця становить 747 м). Якраз той випадок, коли аргентинське ралі на своєму шляху під хмари пробило двокілометрову позначку… Так що зараз багато хто палко б’ються об заклад – чи принесе ця піднебесна битва якісь сюрпризи на самому фініші ралі?

Як завжди, регрупінг перед Power Stage привів до того, що перші чотири стартові позиції дісталися лідерам WRC-2 Pro і WRC-2 – тобто британцеві Гасу Грінсміту, норвежцю Мадсу Остбергу, мексиканцю Беніто Гуеррі і чилійцеві Педро Еллеру. Так що вболівальникам на початку довелося с чималою увагою поспостерігати, наскільки швидкими виявляться екіпажі на R5 в порівнянні зі своїми ранковими результатами на цьому допі… Негайно з’ясувалося, що Грінсміт відразу ж перевершив свій переможний час – 13.50,6 проти власних 13.54,0. Але було очевидно, що це лише швидка розминка перед головними подіями – як заводські екіпажі на техніці WRC розберуться між собою і чи зможе хтось із грандів «пробити» бар’єр в 13 хвилин? Через кілька хвилин з’ясувалося, що найкращий час серед всіх екіпажів на техніці R5 належатиме Мадсу Остбергу на Citroen C3 R5 (13.47,6) – на якісь грандіозні подвиги Еллера і Гуерри, у яких є лише мета фінішувати, ніхто не розраховував.

Набагато цікавіше було спостерігати за відчайдушною атакою Отта Тянака (Toyota Yaris WRC) – чи вдасться естонцю на 16-кілометровому допі відіграти у Остберга цілих 35,8 секунди і нарешті відібрати у нього восьме місце в абсолюті? І вже за чверть години глядачі стали свідками дійсно ефектної атаки Тянака – він буквально зніс зі свого шляху Остберга, випередив його аж на 39,5 секунди і фактично вже на останніх метрах дистанції видряпав у норвежці восьму позицію! Заодно Отт на десяту частку секунди перевершив час Кріса Міка, який вранці виграв цей доп – 13.08,1 проти 13.08,2! Напевно, багато хто з глядачів після цього налаштувалися на рутинну гонку у виконанні двох-трьох наступних екіпажів – принаймні, Теему Сунінен (Ford Fiesta WRC) саме так і проїхав Power Stage… Але тут розпочалася жорстка битва у виконанні Даніеля Сордо і Ярі-Матті Латвали за п’яту позицію – спочатку іспанець стрімко «відстрілявся» з часом 13.07,1 (тобто мінус секунда з результату Отта Тянака), а відразу ж після нього фін мало не пробив «бар’єр» у 13 хвилин і показав 13.02,2!

Трохи здивував Себастьян Ож’є, який більше половини Power Stage трохи програвав Латвалі, але на самому фініші все ж випередив його на 0,1 с (13.02,1). Отже, якою буде відповідь трьох лідерів аргентинського ралі? Ще більший сюрприз, причому зі знаком «мінус», влаштував Кріс Мік – ольстерець програв французу 6,6 секунди і віддав йому місце на подіумі! Тим часом Андреас Міккельсен категорично не бажав ризикувати своїм першим від лютого 2018 року подіумом, тому спокійно відпрацював Power Stage, майже безболісно віддав Ож’є десь чверть хвилини і гарантував собі довгоочікувану другу позицію на фінішу ралі. Крапку в цій невеликій катавасії поставив Тьєррі Ньовілль – бельгієць забезпечив собі другу поспіль перемогу, на додачу прихопив три бонусних очка, допоміг Hyundai Motorsport відсвяткувати перший за два роки дубль (в останній раз подібна подія була в липні 2017 року на Rajd Polski) і разом зі своєю командою різко зміцнив свої позиції в обох основних заліках WRC! А ось буквально «зачаклована» відмітка в 13 хвилин так і не скорилася нікому.

Power Stage
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 13.02,1
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +0,1
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,7
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +5,0
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +6,0

XION Rally Argentina (попередні результати)
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 3:20.54,6
2. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +48,4
3. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +1.04,8
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1.06,2
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.21,1
6. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.26,7
7. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +4.57,3
8. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +14.24,8
9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +14.28,5
10. Еллер П./Марті (RCH, Ford Fiesta R5) +20.14,5

Чемпіонат світу (пілоти)
1. Ньовілль (B) – 110
2. Ож’є (F) – 100
3. Тянак (EE) – 82
4. Мік (GB) – 54
5. Еванс (GB) – 43
6. Міккельсен (N) – 30
7. Латвала (FIN) – 29
8. Лаппі (FIN) – 26
9. Сордо (E) – 26
10. Льоб (F) – 22

Кубок виробників
1. Hyundai Motorsport – 157
2. Toyota Gazoo Racing WRT – 120
3. Citroën Total WRT – 117
4. M-Sport Ford WRT – 78

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota, Citroen

28-04-2019 15733
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца