Azores Rallye, СД3: перша сутичка

Отже, нарешті стартував чемпіонат Європи з ралі 2019 року – в четвер у першій половині дня пройшли вільні тренування і кваліфікація, а вже ввечері відбулася перша, «розгінна» секція (три спецділянки, загальна бойова дистанція 24,38 км). У порівнянні з минулим роком склад учасників Azores Rallye досить помітно скоротився (в заявці значилося 58 екіпажів у всіх заліках, рік тому їх було 72), але 44 екіпажі в міжнародному заліку все ж набралося – з них рівно два десятки стартували на техніці R5. Вже під час вільних тренувань намалювалася дуже навіть цікава картина – вперед негайно вийшли два екіпажі, які в міжсезоння змінили техніку і буквально на ходу опановують свою нову зброю. Мова йде про чинного чемпіона Європи Олексія Лук’янюка (пересів з Ford Fiesta R5 на Citroen C3 R5) і П’єра-Луї Лубе (відмовився від Hyundai i20 R5 на користь Skoda Fabia R5). Але завдання у обох все ж різні – якщо Лук’янюка цього року чекає захист вищого титулу в Європі, то Лубе готується до виступів в WRC-2 (як і рік тому, етапи ERC на Азорах і Канарах стали для нього тренуванням)… Їх битва вийшла напруженою – Лукас виграв обидва тренувальних заїзди, але кваліфікацію здобув вже Лубе.

Коли після остаточного узгодження всіх формальностей (адміністративна та технічна перевірки, процедура вибору стартових місць) був складений підсумковий міжнародний список учасників, з’ясувалося наступне – три заявлених раніше екіпажі опинилися за бортом (два не пройшли технічний контроль, а учасник ERC 3 Junior Роланд Штенгг ще під час передстартових тестів угробив свій Opel Adam R2). Вечірня стартова секція азорського ралі пройшла майже в тому ж дусі, що і рік тому. Пітерський дует Олексія Лук’янюка та Олексія Арнаутова на кожній спецділянці потроху, але вірно випереджав свого суперника, завдяки чому завершив четвер лідером, з відривом в 3,1 секунди від П’єра-Луї Лубе – рік тому Лукас відірвався на 2,7 секунди від Рікарду Мори, уродженця Азорських островів. Але головні події стартують все ж сьогодні – адже в п’ятницю учасників чекають понад дев’ять десятків кілометрів бойової дистанції, з яких майже половина припадає на мега-видовищний доп Sete Cidades на схилах вулкана Сеті-Сідадіш (заплановані два проїзди по 24,17 км). Ось тут стане ясно, хто ще, крім П’єра-Луї Лубе, матиме сили розпочати рівний бій з чемпіонами Європи…

Становище після СД3
1. Лук’янюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) 18.44,1
2. Лубе/Ланде (F, Skoda Fabia R5) +3,1
3. Мора/Кошта (P, Skoda Fabia R5) +8,0
4. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +9,9
5. Грібель/Копчік (D, VW Polo GTI R5) +10,4
6. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +11,6
7. Магальяйнш Б./Магальяйнш Х. (P, Hyundai i20 R5) +22,5
8. Теодозіу/Тейшейра (P, Skoda Fabia R5) +25,0
9. Регу/Енрікеш (PL, Skoda Fabia R5) +26,0
10. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +30,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

22-03-2019 10168
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца