Тьєррі Ньовілль: краще програвати кілька очок, але стартувати другим

І для Себастьяна Ожьє, і для Тьєррі Ньовілля на гонку в Австраллі було лише два варіанти перед стартом: відкривати трасу, маючи незначну перевагу по очках або стартувати другим, трохи відстаючи у залыку від лідера. За великим рахунком, перевага в кілька очок грає зовсім невелику роль у боротьбі, так само, як не особливо велику перевагу дає друга стартова позиція. Але кожен з двох, і Ожьє, і Ньовілль, заявляють, що саме його положення перед стартом вирішальної гонки першості є більш вигідним.

Раніше з цього приводу висловився француз заявивши, що три очки переваги – важливіше, ніж втрата часу при розчищенны траси. Тепер – черга Ньовілля.

Тьєррі Ньовілль: «Я думаю, що краще бути другим на трасі, програючи при цьому всього кілька очок. Якщо у мене будуть якісь проблеми – ок, він стане чемпіоном. Але я думаю, що це не найгірша позиція. Розрив між нами мінімальний, тож буде цікаво».

На заключному допі в Іспанії Тьєррі втратив можливість набрати додаткове очко через пробите колесо, а Дані Сордо не отримав наказу сповільнитися і пропустити Тьєррі вперед, як це зазвичай робиться в команді M-Sport, оскільки Hyundai веде дуже складну боротьбу з Toyota.

Тьєррі Ньовілль: «Для всіх була одна мета – жати на повну, щоб набрати очки, необхідні в заліку виробників. Звичайно, було б непогано мати хоча б на одне очко більше і програвати Себу лише два, але ми будемо сподіватися на Австралію. Гонка буде напруженою і цікавою».

Загалом, і Ожьє, і Ньовілль, за їхніми словами, задоволені стартовим розкладом перед фінальним етапом першості. Залишається подивитися, як кожен з них реалізує свою перевагу.

04-11-2018 3969
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца