Східна Європа на фініші

Зараз майже всі національні ралійні чемпіонати в Східній Європі вже фінішували в тому чи іншому стані – десь довелося достроково і терміново закривати сезон (як це сталося в Польщі, Словаччини та Латвії, де ледве-ледве набрали три раунди), десь встигли розгорнути повноцінну першість зі чотирьох-п’яти раундів (Україна, Естонія, Литва)… А неофіційним рекордсменом поки стала Румунія, де зуміли протягом чотирьох місяців провести аж шість раундів! Правда, фінальне Raliul Moldovei Bacăului вийшло якимось «зайвим» в цьому році, оскільки майже нічого не вирішувало в боротьбі за вищі місця… Оскільки чемпіонська команда Napoca Rally Academy (у неї вже є титул у командному заліку, Сімоне Темпестіні чемпіон в абсолюті, Норберт Майор став найсильнішим у FWD і RC4) вирішила практично в повному складі пропустити фінал, то Топ-3 за підсумками сезону в абсолюті визначився остаточно – тобто це Сімоне Темпестіні, Дан Гіртофан та Норберт Майор.

Здавалося б, за відсутності Темпестіні вже ніхто не міг перешкодити Дану Гіртофану (Skoda Fabia R5) нарешті здобути першу в цьому році перемогу. Він дійсно виграв, але мусив докласти колосальних зусиль – на фініші його перевага над Адріаном Респопою склала лише 5,7 секунди… Це при тому, що Респопа виграв 9 СД зі 12, але на першій секції через технічні проблеми втратив півтори хвилини – йому просто не вистачило дистанції, щоб повністю відіграти таку колосальну фору. Паралельно з’ясувалося, чому чемпіонська Napoca Rally Academy пропустила фінальний раунд у Румунії – команда використовує залишок бюджету, щоб виставити відразу два екіпажі на Rally Hungary, Сімоне Темпестіні на Citroen C3 R5 (учасник ERC1 Junior) та Норберта Майора на Peugeot 208 R2 (для нього це буде дебют в європейській першості). Здається, є непоганий шанс побачити Майора вже у 2021 році з великою програмою в ERC3 Junior – і, можливо, на новій техніці Rally4.

Тим часом до компанії «дострокових» чемпіонатів встигла потрапити Чехія – кілька днів тому було прийнято рішення про скасування четвертого, фінального раунду Rally Klatovy (6-8 листопада). Виникла неоднозначна ситуація – згідно з останніми змінами в регламенті (опублікованими в спеціальному бюлетені), чемпіонат вважається таким, що відбувся, за наявності чотирьох етапів… Що робити – вносити поправки в регламент постфактум чи визнати чемпіонат Чехії 2020 роки таким, що не відбувся? У підсумку було прийняте дуже оригінальне трактування цього пункту регламенту, згідно з яким чемпіонат визнали таким, що відбувся – за кількістю оголошених змагань, а не проведених. Був використаний той факт, що організатори Rally Klatovy все ж встигли опублікувати додатковий регламент свого змагання – тобто шумавське ралі хоч і не провели, але оголосили про його проведення. Таким чином, чемпіоном Чехії 2020 року став Вацлав Пех (для нього це вже восьмий титул), який лише на 7 очок випередив заводського пілота Skoda Motorsport Яна Копецкого…

Raliul Moldovei Bacăului
1. Гіртофан/Лезереску (RO, Skoda Fabia R5) 1:14.27,0
2. Респопа/Дьяку (RO, Skoda Fabia R5) +5,7
3. Нестасе Б./Нестасе Д. (RO, Mitsubishi Lancer Evo IX) +3.58,0
4. Аріф/Поенару (RO, Skoda Fabia R5) +5.07,9
5. Долофан/Тобе (RO, Peugeot 208 T16) +5.09,9

Чемпіонат Румунії
1. Темпестіні – 180
2. Гіртофан – 177
3. Майор – 129
4. Маріска – 107
5. Долофан – 77

Чемпіонат Чехії
1. Пех – 163
2. Копецкі – 156
3. Черни – 93
4. Мареш – 80
5. Якеш – 65

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото autorally.ro, Honza Froněk

01-11-2020 13086
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца