RallyRACC Catalunya, СД6: п’ятнична «турбулентність»

Фінішу п’ятничної частини RallyRACC Catalunya всі чекали з нетерпінням – чим же завершиться протистояння Hyundai Motorsport та Toyota Gazoo Racing на гравії? Здається, у тойотовців нетерпіння було набагато більше – сьогоднішній день для них складається далеко не кращим чином, втрати часу лише зростають після кожної спецділянки… Тому дуже хочеться якомога швидше завершити цю вкрай неприємну п’ятницю та визначитися з тактикою на асфальтову частину каталонського ралі. Найцікавіше, що у Тьєррі Ньовілля й Отта Тянака зараз приблизно рівний рахунок в боротьбі на асфальті – бельгієць в квітні переміг на Корсиці, а естонець в серпні разом зі своєю командою вчинив повноцінний розгром в Німеччині (адже Toyota Gazoo Racing зробила тоді переможний хет-трик). І чим же завершиться їх протистояння на каталонському асфальті? З відповіддю на це питання доведеться почекати як мінімум до суботи, а то й до неділі – завтра і післязавтра заплановані 11 допів та 195 км бойової дистанції. Можна з азартом робити ставки, в чию саме сторону схилиться шалька терезів…

Крапку в сьогоднішніх пригодах повинна була поставити найдовша спецділянка всього ралі – тобто майже сорокакілометрова La Fatarella – Vilalba (38,85 км), яка проходила на змішаному покритті гравій-асфальт. Як з нею впораються лідери чемпіонату? Себастьян Ож’є був явно деморалізований ранковими проблемами й їхав без особливого блиску – його боротьба за чемпіонську корону провалюється остаточно. Потім прийшла дуель Тьєррі Ньовілля й Отта Тянака – бельгієць за підсумками дня відірвався від естонця на два десятки секунд, Отт же втратив ще одну позицію та віддав четверте місце одноклубнику Крісу Міку. Але автором найбільш феєричного сюрпризу став Себастьян Льоб – ельзасець всю секцію пройшов в приголомшливому темпі (третє місце плюс два кращих часи поспіль), виграв фінальний п’ятничний доп і став новим лідером каталонського ралі! Можна тільки здогадуватися, яка рубка почнеться в суботу на асфальтових трасах… Правда, трохи псує настрій практично повна впевненість в тому, що за потреби Льоб все ж віддасть перемогу Ньовіллю… Коли вирішується доля чемпіонського титулу, так званий «чистий спорт» зазвичай тихесенько відходить в сторону.

Становище після СД6
1. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:21.24,7
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,7
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +7,6
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +13,0
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +21,7
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +30,1
7. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +44,0
8. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +51,8
9. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +1.50,3
10. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +2.59,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai

25-10-2019 1739
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца