Rallye de Monte-Carlo, СД5: пробудження Ож’є

Нестандартний формат нинішнього Rallye de Monte-Carlo, коли початок гоночного дня в п’ятницю та суботу зсунули на ранній ранок (щоб встигнути провести більшість спецділянок якраз до настання «комендантської години», тобто до 18.00), на якийсь час змусив з ностальгією згадати ралі минулих років з їх знаменитими нічними допами… Але, як дуже швидко з’ясувалося, трохи темного часу учасники все ж встигли отримати – сьогоднішній день стартував о 6 годині ранку, тобто приблизно за дві години до світанку. П’ятнична ранкова секція виглядала досить «рівномірною» і складалася зі трьох спецділянок довжиною від 19,61 км до 22,24 км. Умови на трасі були цілком в «монтекарлівському» дусі – слизьке покриття, характеристики якого стрімко змінювалися практично в кожному повороті… Як трохи пізніше визнав Себастьян Ож’є, стан траси сильно відрізнявся від того, який спостерігався двома-трьома днями раніше під час ознайомлення – тому дуже багато залежало від інформації, яка надходила від пілотів-розвідників, а також від швидкості її оцінки екіпажем.

Якщо вчора досить помітна перевага була на боці Отта Тянака (Hyundai i20 Coupe WRC), то зараз шальки терезів різко схилилися в бік Toyota Gazoo Racing – на першому ж ранковому допі Себастьян Ож’є, Елфін Еванс і Калле Рованперя відразу «відсунули» естонця на четверту позицію! Правда, незабаром тойотівський «моноліт» дав невелику тріщину – Рованперя спіймав 10 секунд штрафу (запізнення на контрольний пункт) і збився з темпу… У підсумку, Тянак спромігся відтіснити фіна і після ранкової секції «зачепився» за третє місце. Найкраще сьогодні стартував Себастьян Ож’є – француз виграв три спецділянки поспіль і миттєво злетів з п’ятого на перше місце! Зараз перевага вже на стороні тойотівців – всі три екіпажі основного складу тримаються в півхвилинному інтервалі… А ось у Hyundai Motorsport картина не така оптимістична – якщо Отт Тянак ще продовжує боротьбу за лідерство, то Тьєррі Ньовілль з Даніелем Сордо вже помітно відстають (на хвилину і дві відповідно). У складі M-Sport Ford WRT досі спостерігається «перекіс не в той бік», тобто Адрієн Фурмо на Ford Fiesta Rally2 йде восьмим в абсолюті та випереджає Гаса Грінсміта на Ford Fiesta WRC (11-е місце)!

Становище після СД5
1. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 1:05.47,9
2. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +11,3
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +24,8
4. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +28,2
5. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.02,7
6. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.05,0
7. Міккельсен/Флоене (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.32,1
8. Фурмо/Жамуль (F.B, Ford Fiesta Rally2) +3.55,9
9. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +4.03,7
10. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +4.07,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota

22-01-2021 15480
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца