Rallye de Monte-Carlo, СД3: атака Тянака

Ралі Монте-Карло розпочалося з бурхливих подій напередодні у четвер. Себастьян Ож’є хоча й не минув помилки, але при цьому став лідером гонки, оскільки у інших фаворитів були ще більші проблеми. Але це був лише старт гонки. Як повідомляли пілоти, гонка «буде довгою». Це насправді так – продовження було вже у п’ятницю зранку.

Нову секцію відкривала 26,72-кілометрова спецділянка Vitrolles – Oze. Траса була сухою, а тому гонщикам можна було не думати про лід на трасі, але вибір гуми був дуже важливим для всієї довгої секції. Наприклад, Ож’є та Тьєррі Ньовілль обрали 4 SuperSoft та 2 Soft, а Отт Тянак, Андреас Міккельсен та Ярі-Матті Латвала зробили зворотній вибір – 4 Soft та 2 SuperSoft.

Як і вчора, першим на трасі був Ож’є. Француз взяв дуже гарний темп, але знайшовся пілот, який поїхав швидше – Тянак на новій для себе Toyota. Естонець протягом всього допу був швидше колишнього напарника на декілька секунд і в підсумку виграв у нього чотири секунди. Завдяки цьому Отт піднявся на четверту позицію у загальному заліку.

Продемонструвати гарний темп намагався і Ньовілль, але потенційно непоганий результат йому зіпсував прокол наприкінці спецділянку – бельгієць програв Тянаку 35 секунд (для претендента на титул етап розпочався катастрофічно).

Але більш важливим був виступ Міккельсена, головного переслідувача Ож’є. Норвежець стартував наприкінці групи лідерів, тому для нього траса вже була брудною. Він програв 21 секунду та пропустив уперед навіть Дані Сордо, який програє лідеру гонки 30 секунд. Андреас повідомив, що йому було складно у поворотах саме через бруд – ця проблема буде переслідувати його цілий день.

Не обійшлося і без перших серйозних технічних проблем в учасників. Крейг Брін зачепив камінь та втратив гальма, через що до завершення спецділянки втратив хвилину.

Становище після СД3
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC’17) 54.46,0
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundaii20 Coupe WRC) +30,0
3. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +34,9
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +38,5
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +49,9
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.02,5
7. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +2.00,6
8. Буфф’є/Пансері (F, Ford Fiesta WRC) +2.16,7
9. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +2.20,4
10. Камійї/Вейа (F, Ford Fiesta R5) +3.33,8
… Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC’17) +4.14,4
… Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4.50,1

26-01-2018 10761
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца