Rally Sweden, СД8: Уельс атакує!

При складанні прогнозу погоди на суботу місцеві синоптики практично не помилилися у своїх песимістичних повідомленнях – ще вчора ввечері почало відчутно теплішати, а в суботу вранці температура вже склала +2ºC та продовжувала підійматися. На щастя, загальний стан траси все ж змінювався не так стрімко, як погода, тому організаторам сьогодні все ж вдалося провести три основні спецділянки без зайвих проблем та уникнути чергового скорочення дистанції… Але це був тільки частковий успіх, бо майже відразу ж з’явилося прикре повідомлення про те, що недільну програму змагань довелося скоротити вдвічі – організатори змушені були скасувати перший проїзд спецділянки Likenäs (траса могла не витримати двох проїздів при температурі +5-6ºC). Таким чином, фінальний день шведського ралі буде складатися лише з одного-єдиного Power Stage, а дистанція Rally Sweden скоротилася до 9 спецділянок загальною довжиною лише 148,55 км. Якщо згадати про те, що найперший (і основний) варіант маршруту налічував 19 СД та 300,84 км бойової дистанції, то загальна оцінка ситуації на шведському етапі чемпіонату світу насправді дуже невесела – майже повна катастрофа…

Поки організатори судомно намагаються зберегти нинішні «обривки» Rally Sweden, учасники продовжують працювати з тим, що залишилося в їх розпорядженні – тобто борються на кожній з тих спецділянок, яка в стані витримати таке екстремальне навантаження («розморожений» гравій, чотири десятки екіпажів на шипованій гумі, які швидко «переорюють» ослабле дорожнє покриття)… Сьогоднішній день майже повністю пройшов під знаком помітної переваги Елфіна Еванса – валлієць на Toyota Yaris WRC виграв три спецділянки поспіль та майже на 17 секунд відірвався від Отта Тянака (Hyundai i20 Coupe WRC)! Це насправді серйозна перевага – адже до фінішу шведського ралі залишилося максимум 23,99 км спецділянок. Поки що найбільш запекла битва кипить в районі третього місця, де вже другий день «буцкаються» ще два тойотовці – найцікавіше, що шестиразовий чемпіон світу Себастьян Ож’є досі не може впоратися з юніором Калле Рованперею й знову пропустив фіна на третю позицію… Щось подібне відбувається також в самому кінці Топ-10, де за перемогу в WRC-3 б’ються фіни – Ярі Хуттунен (Hyundai i20 R5) випередив Еміля Ліндхольма (Skoda Fabia R5 evo).

Становище після СД8
1. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) 58.55,7
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +16,9
3. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +28,0
4. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +29,3
5. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +35,1
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +40,0
7. Брін/Нейгл (IRL/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +48,1
8. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.14,0
9. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +1.37,3
10. Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) +3.35,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota

15-02-2020 3237
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца