Rally Sweden, СД4: Ньовілль поступається

Як ми і припускали в огляді минулого спецділянки, Латвала прискорився і обійшов-таки Тьєррі Ньовілля, відсунувши його на четверту позицію. Таким чином, як і у великому числі гонок сезону 2018, Ньовілль і Ож’є знову опинилися на сусідніх рядках абсолюту, на віддаленні від лідерів. Француз, який завершив перше коло п’ятниці на п’ятій позиції, вважає цей результат досить непоганим: «Початок допа був прекрасним, але ближче до фінішу все стало білим – дорога була засипана м’яким снігом. Нам непогано вдався цей круг, але другий проїзд напевно буде куди складнішим».

Зараз Ож’є поступається лідируючому Тянаку менше ніж 5 секундами, тож у француза дійсно є непогані шанси відіграти своє відставання, тим більше, що завтра він навряд чи буде відкривати трасу. З іншого боку, ми не раз були свідками того, що Тянак, в п’ятницю вийшовши на першу позицію, в суботу із легкістю продовжував лідирувати і впевнено вигравати у конкурентів, розчищаючи при цьому трасу.

За спиною ж Тянака йде дуже гостра і шалено щільна боротьба. Тріо Сунінен-Латвала-Ньовіль уміщається в 0,5 секунди і після сервісу тут почнеться справжня війна! Зовсім невеликий розрив, 0,4 секунди, і поміж Ож’є та Лаппі, але тут ми навряд чи станемо свідками баталій.
А ось для Маркуса Грьонхольма цілком логічним завершенням дня стала аварія – на відміну від минулого свого повернення на Rally Sweden, цього разу фін виглядав куди не так яскраво.

Становище після СД4
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 33.16,5
2. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +5,5
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +5,6
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +6,0
5. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +14,4
6. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +14,8
7. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +17,3
8. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +29,8
9. Льоб/Елена (F / MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +43,5
10. Еванс/Мартін (FIN, Ford Fiesta WRC) +45,1

 

15-02-2019 4965
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца