Rally Sweden, СД17: про спокій не помрієш…

Ралі Швеції у перші два дні подарувало чимало цікавих подій, але у підсумку всіх пригод у загальному заліку традиційно сформувалося «спокійне» становище. Тобто, у групі Топ-3 гонщиків розділяли відносно великі інтервали, які за звичних умов складно було б відіграти. Але справа в тім, що слово «звичний» до цьогорічної Швеції важко застосувати, тому слід було не лише очікувати Power Stage, але й спостерігати за подіями на перших двох спецділянках.

Обидві СД – це було подвійне проходження 21,19-кілометрової спецділянки Likenas. Перше з них відбулося у похмурий ранок, коли гонщикам на трасі довелося використовувати світло фар, щоб не втратити орієнтири у снігових заметах.

Чи то збіг, чи іронія долі, але Себастьян Ож’є та Отт Тянак знову були одними з перших на трасі – третім та четвертим відповідно слідом за Хеннінгом Сольбергом та Елфіном Евансом. Тобто, лідери чемпіонату, які швидше за все втратять позиції після фінішу Ралі Швеції, були у неідеальних умовах протягом всієї гонки.

Проте Тянак знову встановив чудовий орієнтир для пілотів позаду та у підсумку втримав першу позицію на СД17. Але головні новини надійшли від Есапекки Лаппі. Фін зробив дві справи. Перша – обійшов Мадса Остберга у боротьбі за п’яту позицію (норвежець поскаржився на непорозуміння в команді, що призвело до неправильних налаштувань). Друга – за підсумками СД17 Лаппі програвав Хейдену Паддону лише 7,4 секунди.

Відбулися і зміни у Топ-3. Тьєррі Ньовілль, Крейг Брін та Андреас Міккельсен зберегли за собою свої позиції, але ірландець із цієї групи виявився накращим та скоротив відставання від лідера на 9 секунд. Проте Ньовілль зберігав спокій та пояснив свої втрати тим, що перевіряв стенограму, тому повторне проходження має пройти вдаліше для нього.

Становище після СД17
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 2:34.51,8
2. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +14,8
3. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +25,1
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +43,5
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +50,9
6. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +56,4
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.53,0
8. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.20,0
9. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +3.25,1
10. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +4.18,4
11. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +4.48,1

18-02-2018 14420
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца