Rally Mexico, СД6: нова партія

Раптовий сход лідера гонки Андреаса Міккельсена (Hyundai i20 Coupe WRC) різко змінив всю ситуацію в гонці. По-перше, залишилося тільки два основних претенденти на перемогу, тобто Себастьян Ож’є (Citroen C3 WRC) та Даніель Сордо (Hyundai i20 Coupe WRC) – нехай зовсім поруч крутяться Елфін Еванс (Ford Fiesta WRC) з Крісом Міком (Toyota Yaris WRC), але вони все одно поки залишаються в ролі переслідувачів, а не фаворитів в боротьбі за перемогу… По-друге, Сордо мусить нести тягар лідера Hyundai Motorsport і в першу чергу думати про командні інтереси – адже Тьєррі Ньовілль сьогодні зовсім не на висоті, Андреас Міккельсен вибув. Ось і доводиться іспанцеві шукати навіть не «золоту середину», а «діамантову» – як мінімум зачепитися за подіум і принести якомога більше очок в Кубок виробників, але при цьому намагатися якось натиснути на Ож’є. І не будемо забувати про Отта Тянака з Тьєррі Ньовіллем – їм ще битися і боротися за місце в Топ-5…

На спецділянці Ortega сценарій подій майже не змінився в порівнянні з тим, що відбувалося годиною раніше на El Chocolate (тільки з поправкою на раптовий сход Міккельсена). Тянак з Ньовіллем акуратно втратили ще кілька секунд і фінішували з однаковим часом. Себастьян Ож’є знову включив свій «форсаж», скинув ще пару секунд зі свого ранкового результату, записав на свій рахунок другу поспіль виграну спецділянку і змусив задуматися – цікаво, француз вже їде на межі можливостей чи у нього є ще якийсь резерв швидкості? А ось Даніеля Сордо, схоже, сход одноклубника все ж трохи «пригальмував» – іспанець проїхав досить швидко, але програв Себастьяну майже три секунди. Не обійшлося без маленького прикрого інциденту – Есапекка Лаппі (Citroen C3 WRC) в якийсь момент не втримав машину в заносі, в повороті «зустрівся» з деревом, втратив понад десяток секунд і пропустив вперед Ярі-Матті Латвалу (Toyota Yaris WRC). Тепер у Отта Тянака з’явився насправді непоганий шанс сьогодні відіграти ще одну позицію – адже від Лаппі його відділяє лише секунда.

Становище після СД6
1. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) 1:08.26,3
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,8
3. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +15,1
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +21,9
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +33,2
6. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +42,7
7. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +43,7
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.04,1
9. Буласія/Крету (BOL/RA, Skoda Fabia R5) +4.37,4
10. Гуерра/Сапата (MEX, Skoda Fabia R5) +4.48,0

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC, Hyundai Motorsport

09-03-2019 8386
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца