Rally Mexico, СД20: ще один удар по лідерах

Програма фінального дня мексиканського етапу WRC виглядала не надто складною – лише три СД загальною довжиною 46,46 км. Секція в неділю виглядала наступним чином – спочатку спецділянка Alfaro (24,32 км), потім два проїзди Las Minas , який налічує 11,07 км (перший заїзд має бути свого роду «пристрілкою», другий відбудеться вже в статусі Power Stage). Ось тільки конфігурацію того Alfaro дуже важко назвати нескладною – майже два з половиною десятка кілометрів в горах (перепад висот від 2256 м до 2552 м над рівнем моря), три великих підйоми і два «глибоких» спуски… І це не рахуючи всяких дрібних «підстрибів» вгору-вниз. Чомусь відразу згадалася вчорашня спецділянка Otates з приблизно такою ж дистанцією (26,37 км), яка вдень в один момент вбила майже всю інтригу в боротьбі за перемогу – саме на ній Кріс Мік і Дані Сордо програли битву з Себастьяном Ож’є, «відпустивши» француза на півхвилини. А якщо і Alfaro раптом так само відзначиться?!

Досить кумедний факт – Тьєррі Ньовілль вчора хоч і зумів піднятися до шостого місця в гонці, але при цьому сьогодні знову змушений стартувати найпершим (тобто бельгієць практично протягом всієї гонки вирушав на трасу першим)! Ось такі «фінти» дарує правило формування стартової відомості, згідно з яким на трасу в зворотному порядку відправляються всі екіпажі на WRC, що продовжують гонку без допомоги Rally2 – таких на сьогоднішній день налічувалося лише шість (Тьєррі Ньовілль, Себастьян Льоб, Андреас Міккельсен, Дані Сордо, Кріс Мік і Себастьян Ож’є). І потім приходить черга «клієнтів» Rally2 – Ярі-Матті Латвала, Есапекка Лаппі, Теему Сунінен, Отт Тянак… У такій ситуації Ньовілль вже не бачив жодного сенсу стрімголов рватися в бій – шосте місце на Rally Mexico йому практично гарантовано, тому набагато краще поберегти шини перед Power Stage (де бельгійця нарешті приберуть з першої стартової позиції) і поборотися за додаткові очки.

Ранкові передстартові підозри стосовно підступності сьогоднішніх трас підтвердилися дуже швидко – доп Alfaro все ж влаштував нову катавасію для одного з лідерів, яка здатна серйозно вплинути на результати всієї гонки! Якщо Себастьян Ож’є з Даніелем Сордо спокійно відпрацювали цю спецділянку і показали на ній другий-третій часи (швидшим виявився лише Ярі-Матті Латвала, який гнав по трасі без жодних обмежень), то Кріс Мік знову продемонстрував свою «фірмову» нестабільність… Ольстерець не вписався в крутий поворот, випав за межі траси і поклав свій Citroen C3 WRC на бік! Добре, що поруч були глядачі, які швидко поставили машину «на ноги» – Мік втратив тільки півхвилини і втримався в Топ-3 (правда, все одно віддав друге місце Сордо). Але набагато гірше, що автомобіль отримав дуже неприємні пошшкодження (відвалилася половина заднього антикрила), тому втрати швидкості і часу на двох фінальних СД гарантовані… Отже, зараз Кріс Мік випереджає Андреаса Міккельсена на 23 секунди, попереду 22 км дистанції – втримається на подіумі чи ні?

Становище після СД20
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 3:40.36,5
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +48,0
3. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +1.13,7
4. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.36,6
5. Льоб/Елена (F/MC, Citroen C3 WRC) +2.24,6
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +5.02,4
7. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +9.55,9
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +15.49,9
9. Грінсміт/Перрі (GB, Ford Fiesta R5) +16.09,8
10. Еллер/Олмос (RCH/RA, Ford Fiesta R5) +22.58,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, WRC-Live

11-03-2018 4624
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца