Rally Mexico: бензин повинен бути!

Поки що центральною подією WRC найближчим часом вважається Rally Sweden – все ж цікаво, яким буде перебіг подій після карколомного Rallye Automobile de Monte-Carlo, де до останніх метрів дистанції ніхто не в стані був передбачити, хто саме стане переможцем гонки… Але чимало хто з учасників і ЗМІ вже зараз почали з певними побоюваннями очікувати березневого Rally Guanajuato Mexico – адже в Мексиці недавно склалася ситуація, яку можна назвати справжньою «паливною кризою» в одній окремо взятій країні. Все почалося з того, що в грудні держава вирішила розгорнути боротьбу з розкраданнями пального – стрімко блокувало його поставки по трубопроводах (звідки часто «зливали» чималі кількості бензину і відправляли на перепродаж за «лівими схемами») і вирішило зробити ставку на перевезення пального автомобільним транспортом, причому під ретельною охороною армії. Внаслідок цього, загальна кількість пального в продажу різко скоротилася, що відразу відгукнулося мало не по всій країни – дефіцит, черги, проблеми в інфраструктурі. Причому ця криза зачепила й штат Гуанахуато, де вже через кілька тижнів має відбутися третій етап чемпіонату світу з ралі…

Тож не дивно, що багато у кого негайно виникло очевидне питання – ця паливна криза в Мексиці часом не влаштує «веселе життя» учасникам WRC? Організатори мексиканського ралі запевняють, що проблем в цьому плані не повинно бути, вони готові до будь-яких несподіванок. Але при цьому Жіль Спіталье, директор Rally Mexico, кинув одну цікаву фразу – мовляв, командам взагалі нема про що хвилюватися, оскільки для ралійних автомобілів використовують спеціальне пальне, яке не є комерційним (його поставками займається оргкомітет WRC під контролем FIA). Саме ця репліка Спіталье здатна насторожити ще сильніше – адже пальне потрібне не тільки для гоночної техніки! Адже під час змагань пальним необхідно забезпечити і іншу техніку – машини для ознайомлення з трасою, суддівські автомобілі, технічки, тягачі, евакуатори, машини швидкої допомоги і пожежних служб, транспорт для преси…. Та й про авіацію не забуваймо – ті ж гелікоптери для моніторингу ситуації на трасі, для телевізійників, для медичних служб. І це не враховуючи такої «дрібнички», що левова частина уболівальників зазвичай приїжджає на траси власним автотранспортом… Буде дуже і дуже непросто!

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Red Bull, Reuters

06-02-2019 2802
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца