Rally Liepāja, СД6: майже без змін

На відміну від багатьох ралі, на нинішньому Rally Liepāja жодна секція не повторює повністю попередню. Як приклад можна взяти хоча б сьогоднішню петлю, яку учасники повинні були проїхати двічі – якщо вчитатися в деякі цифри і подивитися на карту, то можна помітити відмінності… Отже, два перших допи секції (Pērbone і Laidi довжиною 10,81 км і 21, 95 км відповідно) залишилися без жодних змін, а ось третій помітно змінився – навіть незважаючи на те, що його точки старту і фінішу залишилися на своїх «місцях». Але якраз в середині спецділянки (вранці вона носила назву Ramirent-Upītes, зараз перетворилася на Škoda Vilgāle), десь після п’яти кілометрів траса різко повертає наліво (замість ранкового правого повороту). Якийсь час доп йде своїм «новим шляхом», після чого стрімко знову повертається на звичну «орбіту», по якій без жодних змін і мчить до самого фінішу. Такий «маневр» дозволив трохи збільшити довжину цієї спецділянки – з 21,89 км до 24,15 км…

Ситуація в гонці практично не змінилася – Микола Грязін лідирує, продовжує активно нарощувати свою перевагу і виграв сьогодні п’ять СД з шести (виграти всі шість завадив прокол на СД6, але відставання на ньому склало лише 0,6 секунди). У підсумку, зроблений ще один крок до потрійного успіху – друга перемога поспіль (як на етапах ERC, так і саме на Rally Liepāja), яка повинна зробити його чемпіоном ERC Junior U28 і віце-чемпіоном Європи в абсолютному заліку. Цікаво, що зараз чотири перших місця в гонці належать саме юніорам – за Грязіним прямують британець Кріс Інгрем, німець Фабіан Крайм і швед Фредрік Олін. У заліку «малого» ERC Junior U27 (техніка R2) теж жодних сюрпризів не очікується – попереду постійно летять два екіпажі ADAC Opel Rallye Junior Team, шведа Тома Крістенссона і латвійця Мартіньша Сескса. Обидва вже при будь-якому перебігу подій гарантували собі два перших місця в ERC Junior U27 (Сескс став чемпіоном ще в Польщі), в моноприводному ERC-3 (тут ще невідомо, хто саме з цієї пари виявиться попереду), а також ось-ось принесуть ADAC Opel Rallye Junior Team титул в командному заліку. Найбільше вразила швидкість на латвійських трасах – сьогодні на всіх шести спецділянках середня швидкість переможця жодного разу не опускалася нижче позначки 120 км/год. А вдень на допі Laidi Микола Грязін взагалі показав 129,73 км/год!

Становище після СД6
1. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5) 53.55,6
2. Інгрэм/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +19,0
3. Олін/Сьйоберг (S, Skoda Fabia R5) +39,9
4. Крайм/Хрістіан (S, Skoda Fabia R5) +41,9
5. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +48,7
6. Брюнільдсен/Майнор (N/A, Ford Fiesta R5) +49,0
7. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5) +1.29,5
8. Пельє/Комб (F, Peugeot 208 T16) +1.52,1
9. Йейтс/Едмондсон (PL, Skoda Fabia R5) +2.05,6
10. Майр-Мельнхоф/Вельзершаймб (A, Ford Fiesta R5) +2.18,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

13-10-2018 13418
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца