Rally Liepāja, кваліфікація: день фаворита

Програму латвійського етапу чемпіонату Європи відкривали три денних заїзди в п’ятницю (вільні тренування плюс кваліфікація) на короткому, 3,02-кілометровій спецділянці Dunalka. Траса допа не найскладніша (довгі прямі, мінімум поворотів, невеликий перепад висот) і швидка – вже в першому тренувальному заїзді вдалося подолати позначку середньої швидкості в 115 км/год. Багато хто з учасників не надто поспішали на трасу – принаймні, в першій вільній сесії проїхали тільки два десятки екіпажів (з 35 заявлених в міжнародному заліку ралі). Як і слід було очікувати, найкращий час належав Миколі Грязіну, який «проскочив» Dunalka за 1.33,779 – найближчий його суперник (ним досить несподівано виявився чех Філіп Мареш, у якого був тільки другий гравійний старт на техніці R5) відстав майже на секунду з чвертю . Після цього заїзди припинилися майже на годину з гаком – після аварії італійця Маттіа Віти на Peugeot 208 R2 (учасника ERC Junior U27).

Другий тренувальний заїзд теж не дуже зацікавив чималу частину учасників – Микола Грязін його пропустив, найкращий час належав вже поляку Лукашу Хабаю (1.33,384). Трохи здивували досить слабкі результати норвежця Ейвінда Брюнільдсена, якого розглядали як одного з претендентів на перемогу або подіум в Латвії – в нього лише п’ятий та восьмий часи, з відставанням більше двох секунд на три кілометрах дистанції. Втім, коли нарешті стартувала кваліфікація, все різко додали в швидкості – найкращий час знов-таки належав Грязіну, який скинув з свого власного тренувального результату майже дві секунди. Суперники хоч і трохи скоротили своє відставання від нього, але не набагато – два найближчих опоненти, швед Фредрік Олін і британець Кріс Інгрем, програли Грязіну майже секунду… Можна вже з чималою часткою впевненості ставити на те, що приблизно в такому ж стилі будуть розвиватися події в гонці в суботу-неділя. У програмі Rally Liepāja в цьому році заплановано рівно дюжина спецділянок та 205,83 км бойової дистанції.

Rally Liepāja, кваліфікація (Топ-10)
1. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5) 1.31,876
2. Олін/Сьйоберг (S, Skoda Fabia R5) +0,840
3. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +0,981
4. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5) +1,716
5. Брюнільдсен/Майнор (N/A, Ford Fiesta R5) +1,790
6. Крайм/Хрістіан (S, Skoda Fabia R5) +1,962
7. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +2,024
8. Пельє/Комб (F, Peugeot 208 T16) +2,598
9. Йейтс/Едмондсон (PL, Skoda Fabia R5) +2,920
10. Авджіоглу/Коркмаз (TR, Skoda Fabia R5) +3,433

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

12-10-2018 9272
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца