Rally Italia Sardegna, СД8: нова гра

Трилер на першому допі після денного сервісу швидко отримав дуже різноманітне продовження. По-перше, Тьєррі Ньовілль після свого стрімкого візиту в канаву, який коштував йому 15 секунд втраченого часу, мусив зупинитися на дорожній секції. Екіпаж розгорнув ремонтні роботи в польових умовах, щоб якось привести до ладу пошкоджений радіатор – і начебто впорався з цим завданням… Дуже неприємне пошкодження – адже попереду ще три спецділянки і сорок кілометрів бойової дистанції, пілотові на трасі доведеться весь час дуже уважно стежити за тим, щоб ніде випадково не «прикластися», особливо передньою частиною машини – бо наслідки уявити зовсім не важко. Незрозуміла ситуація склалася з Ярі-Матті Латвалою – фін після фінішу цієї нещасливої спецділянки, на якій перекинувся, звернувся за медичною допомогою. Травм, на щастя, не було, але пілот скаржився на наслідки перегріву – тому його подальша участь в змаганні була під знаком питання. На додачу до всього, організатори несподівано зупинили СД7 після того, як на трасу вирушили три екіпажі…

Десь за півгодини було оголошено про скасування СД7 Castelsardo, оскільки на трасу мусила виїхати машина медичної служби, для надання допомоги одному з глядачів. Всі екіпажі скеровуються на старт наступного допу за альтернативним маршрутом… І в цей момент події в ралі знову помчали стрімким галопом – перед стартом восьмого допа, Tergu – Osilo (14,14 км), почав йти невеликий дощ. Як екіпажі впораються з цим? Отт Тянак спромігся проскочити без пригод, але потім один за одним пішли два «перельоту» в повороті – спочатку «пірнув» Тьєррі Ньовілль і відразу втратив понад двадцять секунд, потім щось схоже виконав Елфін Еванс (ще десяток секунд втрачено)… Вразив Ярі-Матті Латвала – всупереч побоюванням, фін все ж продовжив свій виступ і зумів випередити свого одноклубника на півсекунди, хоча фінішував без лобового скла! Але ситуація на сардинському ралі вже встигла суттєво змінитися – Даніель Сордо зараз по максимуму використовує всі можливості своєї вигідної віддаленої стартової позиції і нарешті під кінець дня став одноосібним лідером ралі!

Становище після СД8
1. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:28.01,4
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +4,7
3. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +8,0
4. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +15,4
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +21,9
6. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +25,2
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +49,1
8. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.05,1
9. Хяннінен/Туомінен (FIN, Toyota Yaris WRC) +2.32,7
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +2.40,3

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC, Hyundai

14-06-2019 2246
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца