Rally Italia Sardegna, СД19: відрив 0,8 секунди!

Те, що зараз відбувається в фінальний день італійського етапу WRC, найбільше нагадує події рік тому на Rally Argentina – тоді в неділю претендентів на перемогу теж поділяли лічені секунди… Більш того, зараз в ролі переслідувача знову виступає Тьєррі Ньовілль з Hyundai Motorsport, який намагається наздогнати і неодмінно випередити свого суперника-лідера з M-Sport WRT – якщо в Аргентині його мішенню був Елфін Еванс, то зараз прийшла черга Себастьяна Ож’є! Тому зараз всю увагу займає лише одне-єдине питання – чи зуміє лідер гонки, він же діючий чемпіон світу, парирувати всі стрімкі випади бельгійця? І де та межа, за якою будь-кого з дуелянтів чекає аварія (прокол, поломка) і прикрий сход?

Таке напруження боротьби майже повністю відбиває здатність до коментування подій на трасі – можна тільки зціпити зуби і стежити за цифрами хронометражу… І постійно дивуватися тому, в якому темпі йдуть Тьєррі Ньовілль з Себастьяном Ож’є – обидва стрімко втікають від всіх інших суперників, причому везуть їм мало не півсекунди на кілометрі. У підсумку, вся решта екіпажів зараз їдуть в режимі без ризику – відриви стали вже мало не хвилинними, тепер вже ніхто нікуди не поспішає, треба спокійно доїхати і розподілити між собою місця, починаючи з третього (або з другого, якщо хтось із дуету лідерів раптом зірветься в цій битві). А ситуація в битві за перемогу загострилася до краю – Тьєррі Ньовілль відіграв ще півсекунди у Себастьяна Ож’є та перед фінальним допом відстає від нього лише на 0,8 секунди! Якось миттєво згадуєш про те, що на минулорічному Rally Argentina Еванс перед Power Stage випереджав Ньовілля лише на 0,6 секунди, але у вирішальний момент припустився невеликої помилки і зазнав поразки – бельгієць виграв гонку з відривом 0,7 с!

Становище після СД19
1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 3:24.25,0
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,8
3. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.52,1
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.45,6
5. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +3.00,9
6. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +4.24,4
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +11.17,3
8. Тянак/Ярвеойа (FIN, Toyota Yaris WRC) +12.37,4
9. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +12.46,2
10. Прокоп/Томанек (CZ, Ford Fiesta RS WRC) +15.21,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai

10-06-2018 12676
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца