Rally Italia Sardegna, СД10. Повернення Тянака.

Повернувшись в гонку після вчорашнього сходу Отт Тянак став найкращим на ранковому допі суботи – він на 1,4 секунди випередив фінішувавшого другим Ньовілля, і на 2,6 секунди – Ож’є. Що стосується пари лідерів абсолютного заліку, то секунда з гаком, виграна бельгійцем в Ож’є, погоди, звичайно не змінила, хоча і продемонструвала наміри Тьєррі. На Тянака ж вони можуть не звертати уваги, бо естонець тепер знаходиться в кінці другої десятки. Втім, це дає йому можливість їхати, не відчуваючи тягаря відповідальності. Те ж саме можна сказати і про пару Міккельсен-Сунінен, яка також продовжує гонку за Rally2. Міккельсен, доречі, теж проїхав цю спецділянку досить непогано, показавши четвертий результат. При цьому норвежець використовував старі покришки.

Андреас Міккельсен: «Ми просто отримуємо задоволення і вивчаємо спецділянки. На цей доп ми поставили старі покришки, щоб приберегти нові».

П’ятим на спецділянці фінішував Лаппі, який програв Міккельсену 0,2 секунди і міг би бути на позицію вище. Справа в тому, що невелика частина спецділянки проходить по кросовій трасі, навколо якої обладнана глядацька зона, і там частенько можна побачити помилки пілотів – різка зміна ритму і характеру дороги, а також присутність тисяч уболівальників роблять свою справу. Цього разу помилився на цьому відрізку і Лаппи.

Есапекка Лаппі: «Одна помилка вже в кінці, коли ми з’їжджали з ралі-кросової траси, коштувала нам приблизно половини секунди, ми трохи застрягли в багнюці».

Якщо ця спецділянка, протяжністю 15 кілометрів, пройшла більш-менш спокійно, то на наступній цілком можуть бути пригоди, оскільки її дистанція майже в два рази більша.

Становище після СД10

1. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 1: 43.50,9
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +17,7
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +41,4
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +42,3
5. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +1.02,8
6. Паддон/Маршалл (NZ / GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.08,3
7. Брін/Мартін (IRL / GB, Citroen C3 WRC) +1.39,1
8. Лефевр/Море (F, Citroen C3 R5) +4.40,8
9. Копецки/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +4.53,0
10. Кьямен/Де ла Хайе (F, Hyundai i20 R5) +6.09,8

09-06-2018 1304
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца