Rally Italia Sardegna: драма Тянака і тріумф Сордо

Регрупінг перед фінальним Power Stage організатори здійснили майже блискавично, навіть перерва між СД майже не збільшилася – якщо вранці інтервал становив 53 хвилини, то зараз став 63 хвилини. Та й з стартовою відомістю теж особливих клопотів не було – на перші позиції поставили чотири екіпажі на техніці R5, тобто трьох представників WRC-2 Pro (Калле Рованперя, Ян Копецкі, Мадс Остберг) плюс лідер WRC-2 П’єр-Луї Лубе. А потім в бій стрімко вирушає вся основна десятка заводських екіпажів на техніці WRC, від Себастьяна Ож’є (француз отримав п’яту стартову позицію) до лідера Отта Тянака. З усієї цієї заводської компанії дуже швидко зник Юхо Хяннінен – спочатку була думка, що четвертого номера Toyota Gazoo Racing відправили в самий хвіст черги, в компанію до учасників WRC-2. Але пізніше з’явилося повідомлення про його сход…

Від учасників WRC-2 Pro і WRC-2 жодних подвигів не чекали – тільки Мадс Остберг виграв черговий доп в своїй категорії. Калле Рованперя з Яном Копецкім просто спокійно дограли свою партію і відсвяткували вже другий поспіль переможний дубль для Skoda Motorsport, П’єр-Луї Лубе взяв другу поспіль перемогу в WRC-2, завдяки чому француз стрімко увійшов у коло претендентів на вищий титул. На цьому прелюдія завершилася і Себастьян Ож’є відкрив боротьбу за призові очки – француз негайно побив ранковий переможний результат Андреаса Міккельсен (4.56,1 проти 4.59,0), після чого почав очікування на своїх суперників… Майже відразу з’ясувалося, що Ярі-Матті Латвала з Крісом Міком все ж не зможуть побити результат француза – якщо фін ще якось намагався опиратися і програв 2,6 секунди, то ольстерець просто доїжджав до фінішу і віддав лідеру Power Stage майже десяток секунд. Як довго доведеться чекати на нового претендента на фінальний успіх?

Есапекка Лаппі в черговий раз ніяк не потішив своєю швидкістю – фін програв п’ять секунд своєму колезі з Citroen Racing і спокійно гарантував собі мінімум сьому позицію за підсумками Rally Italia Sardegna. Чесно кажучи, результат у Есапекки досить посередній – треба вже щось придумувати, щоб якось поліпшити його темп в другій половині сезону… Зате Тьєррі Ньовілль нарешті прокинувся від своєї дуже довгої «сплячки» і нарешті спробував видряпати собі пару додаткових балів – бельгієць вийшов на друге місце, але при цьому програв Себастьяну Ож’є рівно пару секунд. Тепер очікувався «найгарячіший» бій на Power Stage – Андреас Міккельсен проти Елфіна Еванса, норвежцю доведеться боротися як за перемогу на призовій спецділянці, так і за четверту позицію в гонці. І Андреас нарешті проявив себе з найкращого боку – стрімка атака і кращий час на Power Stage, 4.54.0 проти 4.56,1 у Ож’є! Чим зможе на це відповісти Елфін Еванс? Валлієць все ж не зміг вистояти під таким тиском норвежця і відкотився на п’яте місце в ралі, програвши опоненту лише 0,9 с.

Залишилися тільки три лідери гонки. Причому Теему Сунінен з Даніелем Сордо відразу дали зрозуміти, що для них на даний момент найголовнішим є фініш на подіумі, а не вельми ризикована гонитва за бонусами. І якщо фін хоч постарався проїхати фінальний доп в пристойному темпі, то іспанець їхав буквально «пішки» і спокійно віддав чверть хвилини – головне для нього і всієї команди, що Даніель зберіг за собою друге місце. Здавалося, можна було розслабитися, але саме в цей момент прогриміла справжня катастрофа – у Отта Тянака раптом відмовив гідропідсилювач керма, естонець різко знизив швидкість і втратив більше двох хвилин… І все миттєво перекинулося з ніг на голову – Отт Тянак провалюється з першого на п’яте місце, Даніель Сордо святкує свою другу в кар’єрі перемогу, а Hyundai Motorsport фінішує двома екіпажами в Топ-3! Але лідером загального заліку все одно зміг стати Отт Тянак, хоча Себастьян Ожьє та Тьєррі Ньовілль зовсім поруч…

Power Stage
1. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) 4.54,0
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +2,1
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,1
4. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +4,7
5. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +6,8

Rally Italia Sardegna (попередні результати)
1. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) 3:32.27,2
2. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +13,7
3. Міккельсен/Й’гер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +32,6
4. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +33,5
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +1.30,1
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.06,7
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +2.59,6
8. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +4.40,1
9. Рованперя/Халтунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +8.24,6
10. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) +8.49,2

Чемпіонат світу (пілоти)
1. Тянак (EE) – 150
2. Ож’є (F) – 146
3. Ньовілль (B) – 143
4. Еванс (GB) – 78
5. Сунінен (FIN) – 62
6. Мік (GB) – 60
7. Міккельсен (N) – 56
8. Сордо (E) – 52
9. Лаппі (FIN) – 40
10. Латвала (FIN) – 40

Кубок виробників
1. Hyundai Motorsport – 242
2. Toyota Gazoo Racing WRT – 198
3. Citroën Total WRT – 170
4. M-Sport Ford WRT – 152

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Citroen, WRC

16-06-2019 16057
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца