Rally Islas Canarias, СД9: Лукьянюк і всі інші

У п’ятницю справжньої боротьби за лідерство на Rally Islas Canarias не вийшло – екіпаж Олексія Лукьянюка та Олексія Арнаутова негайно нагадав усім, що свого часу вже тричі вигравав місцевий етап ERC. Причому демонстрація переваги вийшла більш ніж переконливою – пітерський дует зі старту виграв вісім СД поспіль (лише ввечері на міському 1,53-кілометровому міні-допі Las Palmas de Gran Canaria показав третій час) і навіть із 10 секундами штрафу (на одному з допів зачепив ретардер) десь на півхвилини відірвався від найближчого переслідувача! Але все ж абсолютний тріумф на Канарах не гарантує Лукьянюку місця у Топ-3 за підсумками сезону – для цього йому потрібно відіграти в Ефрена Льярени (той посідає зараз третє місце у загальному заліку ERC-2021) щонайменше 26 очок… У підсумку лідер ралі під кінець дня навіть трохи випав із поля зору вболівальників – усі вже почали сприймати його колосальну перевагу як щось очевидне. І через це поступово перевели увагу на головну битву канарського ралі – бій за титул віце-чемпіона Європи між Міколаєм Марчиком та Ефреном Льяреною. Причому це навіть подвійна битва – адже саме на Канарах має з’ясуватися, хто з їхніх штурманів (Шимон Господарчик чи Сара Фернандес) стане чемпіоном Європи серед навігаторів!

Протистояння екіпажів Міколая Марчика й Ефрена Льярени у фіналі ERC-2021 може стати справжнім зразком «математичної битви», коли доводиться враховувати одну важливу деталь – при підбитті підсумків сезону один найгірший етап із восьми відкидається. І якщо іспанцю не доводиться хвилюватися з цього приводу (у нього є «нульовий» результат, на жовтневому раунді в португальському Фафі), то у поляка «підвисають» 10 очок. Тобто в турнірній таблиці Марчик хоч і виграє у Льярени з рахунком 135:121, але насправді на Канарах вони стартують уже з показниками 125:121 – розрив справді невеликий… І спочатку перевагу мав польський дует, який швидко вибрався на друге місце. Але вже на СД4 вони спіймали 10 секунд штрафу за фальстарт, після чого всю другу половину дня «видряпувалися» з сьомої на четверту позицію – довелося битися за кожну частку секунди з Ефреном Льяреною, Сімоне Кампеделлі, Енріке Крусом, Йоанном Бонато… Льярену (друге місце) і Марчика (четвертий) зараз поділяють лише 5,1 секунди – можна лише здогадуватися, скільки нервів «згорять» на суботніх спецділянках (загалом заплановано вісім допів загальною довжиною 90,86 кілометра).

У заліку ERC2 теж склався невеликий «фестиваль» із безліччю неприємностей. На стартовому допі раптом «прибрався» угорець Тібор Ерді на новій Skoda Fabia Rally2-Kit – у першому ж повороті він припустився помилки, врізався в бордюр і розтрощив задню підвіску. Потім на СД2 вибув претендент на «бронзу», поляк Даріуш Полоньскі – технічні проблеми на його Abarth 124 Rally RGT… Постраждали також претенденти на титул – довелося міняти пробиті колеса як Хавьєру Пардо (втратив дві з половиною хвилини на СД2), так і Дмитру Феофанову (понад чотири хвилини на СД8). У підсумку впевнено лідирує андоррець Хоан Віньєс на Suzuki Swift R4LLY S, за ним тягнуться іспанці Карлос Давід Гарсія (Abarth 124 Rally RGT) і Хав’єр Пардо (Suzuki Swift R4LLY S). Український екіпаж Сергія Потійка (для пілота це дебют в ERC) й Івана Мішина на Skoda Fabia Rally2-Kit йде четвертим. У моноприводних заліках поки все складається на користь Жан-Батіста Франческі – він зараз випереджає Самі Паярі з Хосепом Бассасом і завершив день другим як в ERC3, так і в ERC3 Junior (тут поки лідирує Антоні Фотіа). Такий розклад гарантує Франческі обидва чемпіонські титули в моноприводі, але заспокоюватися йому ще рано – фін Паярі тримається третім і відстає лише на 4,2 секунди.

Становище після СД9
1. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 Rally2) 1:04.58,0
2. Льярена/Фернандес (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +32,6
3. Крус/Мухіка (F, VFord Fiesta Rally2) +36,2
4. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +37,7
5. Кампеделлі/Кантон (I, Skoda Fabia Rally2 evo) +38,4
6. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 Rally2) +43,2
7. Пернія/Санчес (E, Hyundai i20 R5) +45,0
8. Арес/Васкес (E, Hyundai i20 R5) +48,2
9. Монсон/Деніс (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.03,3
10. Соланс Н./Марті (E, Hyundai i20 R5) +1.05,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

20-11-2021 10218
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца