Rally Islas Canarias, СД11: сонне царство

Відверто кажучи, після вчорашнього дня якихось симптомів великого бою за перемогу не було майже видно – Олексій Лук’янюк виграв п’ять допів з восьми і завершив п’ятницю з відривом понад двадцяти секунд від найближчого суперника, Микола Грязін міцно тримається на другому місці (півхвилини відриву від Фабіана Крайма)… Одна надія, що суботня секція (три допи довжиною від 11,58 км до 24,21 км, або півсотні кілометрів на «коло») може якось «похитнути» цей усталений порядок. Але все одно було помітно, що основне «вогнище боротьби» опинилося десь ближче до середини Топ-10 – Крайма (Skoda Fabia R5) чекає велика битва за місце на подіумі, Хосе Антоніо Суарес (Hyundai i20 R5) здаватися поки що не збирається, плюс спалахнула невелика «розборка» з участю П’єра-Луї Лубе, Лорана Пельє, Бруно Магальяйнша і Гжегожа Гжиба…

На жаль, ранок суботи пройшов якраз за найбільш передбачуваним і рутинним сценарієм – Лук’янюк ще трохи відірвався від Грязіна і тепер лідирує з півхвилинними перевагою, Крайм акуратно відбивається від «наскоків» Суареса, в середині Топ-10 всі старанно «штовхаються» між собою в спробах виграти позицію. Абсолютно безбарвний виступ вийшов у Бруно Магальяйнша – все ж від минулорічного віце-чемпіона Європи чекали набагато більш високого результату, ніж понурі сьоме-восьме місця, та ще й з двома хвилинами відставання від лідера (це при тому, що рік тому Бруно на Канарах фінішував третім ). Чи не найбільше помітна подія за весь ранок – П’єр-Луї Лубе зійшов перед стартом СД11 через технічні проблеми з Hyundai i20 R5. Отже, до фінішу канарського ралі залишився ще один проїзд секції – будуть якісь зміни чи все вже вирішилося?!

Становище після СД1 (залік ERC)
1. Лук’янюк/Арнаутов (RUS, Ford Fiesta R5) 1:35.11,5
2. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5) +30,7
3. Крайм/Хрістіан (D, Skoda Fabia R5) +1.14,1
4. Суарес/Каррера (E, Hyundai i20 R5) +1.17,6
5. Пельє/Комб (F, Peugeot 208 T16) +1.29,9
6. Гжиб/Врубель (PL, Skoda Fabia R5) +1.42,7
7. Магальяйнш Б./Магальяйнш Х. (P, Skoda Fabia R5) +1.54,6
8. Арес/Пінтор (E, Hyundai i20 R5) +1.58,6
9. Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia R5) +1.59,4
10. Брюнільдсен/Еріксен (N, Ford Fiesta R5) +2.09,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC, Ліна Арнаутова

05-05-2018 1312
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца