Rally Hungary, пролог: початок великої гри

Перед прологом на Rabócsiring уболівальників найбільше цікавило одне питання – скільки саме претендентів на титул чемпіона Європи вийдуть на старт угорського ралі, два чи все ж три? Відповідь була позитивною – команда Лукаша Хабая встигла полагодити пошкоджену під час вільних тренувань Skoda Fabia R5, завдяки чому поляк встиг приєднатися до своїх опонентів Кріса Інгрема та Олексія Лукьянюка… Як визнав пізніше Хабай, екіпаж покинув зону сервісу буквально в останній момент і негайно вирушив в Маріапоч, де вже безпосередньо на трасі Rabócsiring був в стані якось оцінити стан своєї Skoda Fabia R5. Тож не дивно, що за таких умов Лукаш вважав за краще не ризикувати на самому початку замагань і обмежився 11-м результатом на пролозі, з майже трьохсекундним відставанням від лідера. Якась визначеність може настати тільки в суботу з ранку, коли на першій же секції учасників чекатимуть три спецділянки загальною довжиною 53,57 км.

Організатори не стали вигадувати якийсь особливий порядок черги на пролозі – всі 38 міжнародних учасників вирушили на трасу в зворотному порядку, від угорки Петри Крайняк (Ford Fiesta R2T19 під номером 39) до лідера ERC, британця Кріса Інгрема (Skoda Fabia R5 evo). Треба визнати, всі фаворити під час прологу видали досить передбачуваний результат – Інгрем не став ризикувати на самому початку змагань, Хабай намагається опанувати свою відремонтовану в останній момент техніку, а Лукьянюку необхідно тільки атакувати, що він і зробив (у підсумку, розділив перемогу на пролозі з угорцем Ференцом Вінце). Набагато більше здивували інші екіпажі, яких якось не чекали в групі лідерів. Ірландець Каллум Дівайн вдало розпочав свій дебютний виступ в складі Hyundai Motorsport N – вранці пробився в Топ-10 в кваліфікації, ввечері повторив цей успіх на пролозі. Ще більше здивував американець Шон Джонстон – після двох сезонів в європейському моноприводі він саме в Угорщині вперше сів за кермо R5 і вже показав четвертий час на пролозі. А ось що буде на великих допах?

Становище після СД1
1-2. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) 1.53,1
1-2. Вінце/Бацігаль (H/SK, Skoda Fabia R5) +0,0
3. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5 evo) +0,2
4. Джонстон/Кіхьюрені (USA, Citroen C3 R5) +0,7
5. Майр-Мельнхоф/Вельзершаймб (Ford Fiesta R5) +1,0
6-7. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5 evo) +1,5
6-7. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +1,5
8. Дівайн/Хой (IRL, Hyundai i20 R5) +2,4
9. Клаус/Чаньї (H, Ford Fiesta R5) +2,5
10. Веленчей/Жірош (H, Citroen C3 R5) +2,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Gregory Lenormand, Thomas Fenetre (DPPI)

09-11-2019 1193
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца