Rally Hungary: фініш чи ще ні?

Якщо на початку осені ще багато хто вірив, що ERC-2020 вдасться «дотягнути» до позначки в шість раундів, то зараз знову настав період повної невизначеності… Можливо, в найближчі вихідні Rally Hungary стане четвертим, а також фінальним раундом ERC-2020. По-перше, в Іспанії (на Канарах 26-28 листопада повинен відбутися п’ятий етап, Rally Islas Canarias) все балансує на межі зриву – бо будь-яке загострення ситуації може миттєво поставити хрест на всіх місцевих ралі. Щось подібне вже сталося минулого тижня у Франції… По-друге, криза в Бельгії, де організатори вже відмовилися від проведення Ypres Rally, етапу WRC-2020, який був запланований на 20-22 листопада. Після цих потрясінь під знаком питання опинилося також Herock Spa Rally (12-13 грудня), фінальний раунд ERC-2020… Не дивно, що в FIA кілька днів тому про всяк «пожежний» випадок вирішили, що чемпіонат Європи може вважатися таким, що відбувся, при наявності мінімум трьох раундів – таким чином, дана умова була виконана ще місяць тому на португальському Rally Fafe Montelongo…

Попри всю цю плутанину, в Угорщині вболівальники все ж зможуть побачити всю п’ятірку лідерів чемпіонату Європи – тобто Олексія Лукьянюка (йому все ж вдалося знайти бюджет для участі в Rally Hungary), Олівера Сольберга, Грегуара Мюнстера, Крейга Бріна та Міколая Марчика… В цілому, компанія збирається солідна – 53 екіпажі (включаючи 41 у заліку ERC), з них три десятки на техніці R5/Rally2. Плюс є такий «джокер», як Андреас Міккельсен на Skoda Fabia Rally2 evo – норвежець повернеться на ралійні траси після річної перерви! А на етапах чемпіонату Європи він не з’являвся аж з 2012 року… Збирався виступити ще один представник Норвегії, Мадс Остберг, для якого угорське ралі повинно було стати тренуванням перед Ypres Rally. Але після стрімкого скасування бельгійського раунду WRC Остберг негайно переглянув усі свої плани та відмовився від візиту до Угорщини. Найбільше тішить чимала компанія в заліку ERC1 Junior – дев’ять учасників, з яких три (швед Сольберг, люксембуржець Мюнстер, поляк Марчик) продовжують боротьбу за найвищий титул.

У ERC2 очікується чергове протистояння традиційної техніки Production (три учасники) та задньопривідних RGT (чотири на Abarth 124 Rally RGT). А ось по моноприводу нестабільність календаря вдарила відчутно – всього лише 11 екіпажів, з них шість в ERC3 Junior. Тут майже вся увага буде зосереджена на лідерах ERC3 й ERC3 Junior (естонець Кен Торн, іспанець Хосеп Бассас, бельгієць Аморі Молль), з якими поміряється силами дебютант ERC, румун Норберт Майор. Окремою подією може стати поява двох нових Renault Clio RSR Rally5 від команди Toksport WRT, які будуть пілотувати італійка Ракеле Сомаскіні та норвежець Ола Норе. Помітно, що у порівнянні з минулим роком маршрут Rally Hungary помітно переробили, але всі ці зміни загалом носили «косметичний» характер – у підсумку вийшло 16 спецділянок загальною довжиною 191,06 км. Зате цього року триває подальше скорочення формату етапу ERC – місяць тому в Португалії відмовилися від кваліфікації (був тільки шейкдаун), зараз в Угорщині не буде навіть шейкдауну. Тобто учасникам доведеться без жодної попередньої підготовки розпочинати боротьбу – якість налаштувань перевірять відразу в бойовому режимі.

Чемпіонат Європи (після трьох етапів)
1. Лукьянюк (RUS) – 108
2. Сольберг (S) – 66
3. Мюнстер (LUX) – 56
4. Брін (IRL) – 43
5. Марчик (PL) – 34

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Josef Petrů, FIA ERC

04-11-2020 7373
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца