Rally Finland, СД8: шалена «перестрілка»

Ситуація в гонці стрімко загострюється – мало того, що екіпажі Toyota Gazoo Racing розгорнули битву в дусі «Бий своїх, щоб чужі боялися» (при цьому у повному складі спромоглися «втиснутися» в Топ-3), так ще й їхні суперники почали поступово підкрадатися до тріо лідерів. Тож не дивно, що перед спецділянкою Urria з його відомим специфічним трампліном (за «перегином» дорога різко йде вниз, майже «провалюється», тому про обережність треба пам’ятати постійно – варто згадати, як у 2010 році тут «приклався» Ford Focus RS WRC’09 Мікко Хірвонена) багато хто задавалися питанням – чи зуміють тойотовці зберегти всі три перших місця в змаганні чи їх ударний «кулак» все ж потроху розтисне пальці? І навздогін відразу летить нове питання – а хто саме з переслідувачів зможе пробитися в Топ-3 і виштовхати звідти хоча б один тойотівський екіпаж? Поки що фаворитом серед всіх переслідувачів вважається Есапекка Лаппф – він все ж ближче за всіх підібрався.

Події на цій спецділянці розвивалися дуже стрімко – Отт Тянак начебто успішно відстрілявся, адже він зміг ще на секунду-дві відірватися від своїх головних суперників у боротьбі за титул (тобто Себастьяна Ож’є та Тьєррі Ньовілля). Але потім почалася ніби невелика катавасія, яка тільки «підігріла» інтригу до граничної температури… Спочатку на фініш примчав Кріс Мік, який виграв у Отта 0,1 секунди та наздогнав естонця в загальному заліку змагання – у обох однаковий сумарний час! Потім з’ясувалося, що Андреас Міккельсен на Hyundai i20 Coupe WRC все ж подолав опір Себастьяна Ож’є та відібрав у нього шосте місце в абсолюті – одночасно з тим норвежець записав на свій рахунок виграну спецділянку. Але найголовніший сюрприз був попереду – Есапекка Лаппі (Citroen C3 WRC) примудрився зрівнятися з Тянаком та Міком, завдяки чому всі троє ділять між собою другу позицію в гонці! А Ярі-Матті Латвала зумів ще трохи відірватися від обох своїх одноклубників і продовжує лідирувати – але при цьому відразу чотири екіпажі тепер йдуть в інтервалі 0,6 с!

Становище після СД8
1. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) 52.54,6
2-4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +0,6
2-4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +0,6
2-4. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +0,6
5. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +10,3
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +12,1
7. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +13,6
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +29,1
9. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +40,6
10. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +1.20,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Citroen

02-08-2019 1863
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца